Quote (Rupsu @ 11 Dec 2012 21:14)
Miiiiiistä tiedät.
Ootko muuten roinannu ton acon, vai kirjotteletko muuten vaan ihan höpöjä?
mitä meinaat roinaamisella? jos tarkotit et oon ostanu/pölliny tän acon ni en oo, sama käyttäjä alusta asti
nii ja kuhan keksin jotain ajanvietettä ku ei nykyää toho etusivulle ilmesty uusia topikkeja ku 1 päiväs
This post was edited by Speedparts on Dec 11 2012 01:18pm