Quote (UGsamu @ 6 Dec 2012 18:05)
Ravintola Totem & Klamydia kutsuu :3
Oliks millane keikka ? itekkii meinasin lähtee kahtoo mut ei sit oikee enää illast kyenny sinne asti joten jäin omaan paikalliseen.
Muutama kaveri lähti täältä sinne päi ja kyseli mukaa kans.
Quote (Rzi @ 6 Dec 2012 23:13)
http://www.youtube.com/watch?v=U06jlgpMtQs
OI SUURI JA MAHTAVA NEUVOSTO LIITTO JONKA SYNNYTTI ÄITI VEENÄÄJÄÄ.. !!! tätäkii aina ite iltasi hoilaan enne nukkumaa menoo
This post was edited by soppamies on Dec 7 2012 11:03am