Quote (hartwall @ 7 Dec 2012 10:49)
koko verojenpalautus on vaan kapitalistien salajuoni saada teidät tuhlaamaan rahaa joululahjoihin ja vastaaviin ja mätkyt saaneet on tuomittu "pahoiksi lapsiksi" kun olivat tuhmia. Jos valtio olis reilu niin se veis meiltä kaikilta rahat niin ei olis varaa jouluna mässäillä vaan oltais vaan perheiden kanssa peloissaan sylikkäin kun isä valtiomme katselisi rakastavin silmin alaspäin ja ei tapattaisi puolta kansaa. Niin.
inb4 MukavaSamu "KYL SE ON HEI OIKEESTI TOLLEEN"