d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Tiedustelu
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Nov 30 2012 07:48am
Barb 102h 18m
Dh 31h 21m
Monk 3h 44m
Wd 0h 0m
Wiz 409h 26m

ach points 3060
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 30 2012 10:01am
Quote (KUF @ 30 Nov 2012 15:41)
KOSKA OTSIKKOON EI VOI KIRJOTTAA EDELLEENKÄ KIRJOTTAA KOKONAA ISOLLA...

DUMB


oisit sit jättäny tekemättä, ei kuulu sun luonteeseen kirjottaa pienellä
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2012 10:56am
en jaksa eres kattoa tuskin kovin paljoa... ei sitä kerkee pelata ja d2 on parempi : D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 30 2012 03:05pm
Quote (Speedparts @ 30 Nov 2012 19:01)
oisit sit jättäny tekemättä, ei kuulu sun luonteeseen kirjottaa pienellä


OIS VARMAA TARVINNU....TUNTUU TÄSTÄKI LANGAST TULEVA JOKU DRAAMATHREADI :D....

JA TÄYTYY VARMAA VALITTAA NJAGGEL ETTEI VOI KIRJOTTAA CAPSIL OTSIKOIT <_<
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 30 2012 04:04pm
Quote (BebebBurns @ 30 Nov 2012 09:32)
on melko mitäänsanomaton ekan kauden perusteella, kauniita ja rohkeita isolla budjetilla fantasiaympäristössä.


alkaa olee ees siedettävää ton tyyppist katottavaa suurimmaks osaks ni pieni pilkahdus välähtäny ees et jos viel joskus jonku oikeesti hyvän fantasiasarjan vois nähä eikä mitää aivonmädätyst niinku lähes kaikki ohjelmat, tai sit vaa joutuu pysyy kirjois ja peleis

d3 j.....
Nov 30 2012 04:38pm
Inappropriate Post Content
Dec 1 2012 03:58am
Inappropriate Post Content
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll