Quote (BebebBurns @ 30 Nov 2012 09:32)
on melko mitäänsanomaton ekan kauden perusteella, kauniita ja rohkeita isolla budjetilla fantasiaympäristössä.
alkaa olee ees siedettävää ton tyyppist katottavaa suurimmaks osaks ni pieni pilkahdus välähtäny ees et jos viel joskus jonku oikeesti hyvän fantasiasarjan vois nähä eikä mitää aivonmädätyst niinku lähes kaikki ohjelmat, tai sit vaa joutuu pysyy kirjois ja peleis
d3 j.....