Quote (CeePee @ 26 Nov 2012 00:58)
Diggaan kyl ihan kybällä tota uutta Frontlineriä, uudet synat hyvän kuulosia.
Jeps ja jos oot ollu hereillä niin oot voinu ladata Frontlinerin facesta / googlesta sen jakamia ilmaisedittejä nyt tässä syksyllä.
Toinen kova juttu tänä syksynä on Crypsiksen uus levy. Tykkäät varmasti!