d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Qlimax 24.11.2012 Gelderome > Eeio Yhtää Piripae Hoho
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 26 2012 12:03pm
Quote (CeePee @ 26 Nov 2012 00:58)
Diggaan kyl ihan kybällä tota uutta Frontlineriä, uudet synat hyvän kuulosia.


Jeps ja jos oot ollu hereillä niin oot voinu ladata Frontlinerin facesta / googlesta sen jakamia ilmaisedittejä nyt tässä syksyllä.

Toinen kova juttu tänä syksynä on Crypsiksen uus levy. Tykkäät varmasti!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll