d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Nistit?
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 06:31am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 18 2012 01:28pm)
:drool:

itekki jo meinasin tilaa mut koht on synttärikemut ni kai sielt jotai safkaa saa


no ei perkele puhukaa jostai muusta ku ruuasta. rahat loppu, kahvi loppu ja ruoka loppu.
pitäs sinnitellä tilipäivään asti ja totee, että tuli niin pieni tili ettei oo varaa ees päihtyä kuukauteen.

pakko pakenee tätä todellisuutta pelaamal diabloo
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 18 2012 06:33am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:31)
no ei perkele puhukaa jostai muusta ku ruuasta. rahat loppu, kahvi loppu ja ruoka loppu.
pitäs sinnitellä tilipäivään asti ja totee, että tuli niin pieni tili ettei oo varaa ees päihtyä kuukauteen.

pakko pakenee tätä todellisuutta pelaamal diabloo


miten helvetissä voi ihminen tuhlata rahat niin että ei riitä ruokaan rahaa
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 06:35am
Quote (Rzi @ Nov 18 2012 01:33pm)
miten helvetissä voi ihminen tuhlata rahat niin että ei riitä ruokaan rahaa


en oo viimesen 3kk aikana syönyt kertaakaan duunis, vaikka teen semi raskasta duunia.
paino tippunu 15-17kg alkuvuodesta ja ihmettelen nykyää mite jengi pygee safkaa noi paljo.
ite en saa enää alas puolikastakaan pitsaa.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 06:35am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:31)
no ei perkele puhukaa jostai muusta ku ruuasta. rahat loppu, kahvi loppu ja ruoka loppu.
pitäs sinnitellä tilipäivään asti ja totee, että tuli niin pieni tili ettei oo varaa ees päihtyä kuukauteen.

pakko pakenee tätä todellisuutta pelaamal diabloo


hööööööh :hug:

eiksne jostai sossust antas jonku ruokalapun sulle ku tommoi tilanne on? luulis meinaa

itelki iha homo kitkust ku taas otin pikavip ni meneepä seuraava palkka itelki aikalail kokonaa + miljoona muuta laskuu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 18 2012 06:35am
lol köyhät :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 18 2012 06:36am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:35)
en oo viimesen 3kk aikana syönyt kertaakaan duunis, vaikka teen semi raskasta duunia.
paino tippunu 15-17kg alkuvuodesta ja ihmettelen nykyää mite jengi pygee safkaa noi paljo.
ite en saa enää alas puolikastakaan pitsaa.


lol. pakko syödä usein koska oon ruipelo. muuten alkaa heikottaa ja mitään ei voi tehdä

This post was edited by Rzi on Nov 18 2012 06:36am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 06:40am
Quote (Rupsu @ Nov 18 2012 01:35pm)
lol köyhät :D


mitä vittua sitä rahalla tekee? ite en pidä rahaa missään arvossa, mielummin valitten kaverit kun rahan.

Quote (Rzi @ Nov 18 2012 01:36pm)
lol. pakko syödä usein koska oon ruipelo. muuten alkaa heikottaa ja mitään ei voi tehdä


177/70 oon ite suunillee. ollaaan molemmat ruipeloita
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 18 2012 06:43am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:40)
mitä vittua sitä rahalla tekee? ite en pidä rahaa missään arvossa, mielummin valitten kaverit kun rahan.



177/70 oon ite suunillee. ollaaan molemmat ruipeloita


Ite valitten mielummin kaverit JA rahan :D

Sil voi mm. ostaa juttuja, siinä se on ihan älyttömän kätevä. Ei tarvii kaupassa miettii et ottasko pirkkaa vai sitä toista, ku se on ihan sama jne. Vähemmän huolia, kun ei tarvii niinkään miettiä sitä rahapuolta niin paljoa. :)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 06:50am
Quote (Rupsu @ Nov 18 2012 01:43pm)
Ite valitten mielummin kaverit JA rahan :D

Sil voi mm. ostaa juttuja, siinä se on ihan älyttömän kätevä. Ei tarvii kaupassa miettii et ottasko pirkkaa vai sitä toista, ku se on ihan sama jne. Vähemmän huolia, kun ei tarvii niinkään miettiä sitä rahapuolta niin paljoa. :)


joo onhan se kiva ku on rahaa, mutta ei mulle tuu mitään ressiä tai huolenaiheita jos se loppuu.
ja miks pitäs, noilla seteleillä ei todellisuudessa oo hevonvitunpaskanverran arvoo.

voi sitä onnellista elämää elää köyhänäkin, jos vaan ajattelutapa on oikee.
lisäks turhan moni "rikas" / rahakas on kusipää. varmaa suurin syy miks ihmiset on kusipäitä on raha.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 18 2012 07:13am
Quote (Rupsu @ 18 Nov 2012 14:35)
lol köyhät :D


vituttaaks ees olla elintasosta riippuvainen
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll