Quote (Rupsu @ Nov 18 2012 01:43pm)
Ite valitten mielummin kaverit JA rahan

Sil voi mm. ostaa juttuja, siinä se on ihan älyttömän kätevä. Ei tarvii kaupassa miettii et ottasko pirkkaa vai sitä toista, ku se on ihan sama jne. Vähemmän huolia, kun ei tarvii niinkään miettiä sitä rahapuolta niin paljoa.

joo onhan se kiva ku on rahaa, mutta ei mulle tuu mitään ressiä tai huolenaiheita jos se loppuu.
ja miks pitäs, noilla seteleillä ei todellisuudessa oo hevonvitunpaskanverran arvoo.
voi sitä onnellista elämää elää köyhänäkin, jos vaan ajattelutapa on oikee.
lisäks turhan moni "rikas" / rahakas on kusipää. varmaa suurin syy miks ihmiset on kusipäitä on raha.