Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 19:03)
Ei maksa ;s Mut on eräs kikka, tosin vaatii että tää laskus on menny ulosottoon eli kun sulle tulee veronpalautuksia jouluna ni normaalisti sossu ottaa ne huomioon tuloina mutta ensisijasesti ne menee ulosottoon jos menee kokonaa ni hyvä silloi sossu maksaa sulle jokatapukses täysmäärsen tt-tuen eikä siis sitä veronpalautusta joka meni ulosottoon oteta huomioon
Joskus muinoin nimeltämainitsematon

Sai sossurahoista veronpalautuksia jotka sitten menivät ulosottoon jolla maksoin melkeen kokonaan yhden laskun. Eli silloi periaattees sossu maksoi kys. laskun
e: Joudun nyt ainaki linnaan kun paljastin porsaanreiän.
lol. itellä menis elinikä maksaa veronpalauksist noi massit... pakko saaha töitä ni saa tiedot puhtaiks

vaik ei oo vaikuttanu meikälaisen elämään vitun vertaa toi juttu
Quote (potaa @ 15 Nov 2012 21:07)
karmaksi sitä jotkut kutsuvat
karma kosti jo, noiden lakien säätäjille - ne on kuollu
This post was edited by Napi on Nov 15 2012 12:18pm