d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gotta Love > Justice
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 15 2012 10:40am
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 19:03)
Ei maksa ;s Mut on eräs kikka, tosin vaatii että tää laskus on menny ulosottoon eli kun sulle tulee veronpalautuksia jouluna ni normaalisti sossu ottaa ne huomioon tuloina mutta ensisijasesti ne menee ulosottoon jos menee kokonaa ni hyvä silloi sossu maksaa sulle jokatapukses täysmäärsen tt-tuen eikä siis sitä veronpalautusta joka meni ulosottoon oteta huomioon

Joskus muinoin nimeltämainitsematon :D Sai sossurahoista veronpalautuksia jotka sitten menivät ulosottoon jolla maksoin melkeen kokonaan yhden laskun. Eli silloi periaattees sossu maksoi kys. laskun


e: Joudun nyt ainaki linnaan kun paljastin porsaanreiän.


Kyllä jotku jaksaa miettiä, ettei tarttis yhtä laskua maksaa. o.O
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 15 2012 11:42am
SUT HIRTETÄÄN VANHAN MAAILMAN TYYLIIN!
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 15 2012 12:07pm
karmaksi sitä jotkut kutsuvat
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 15 2012 12:17pm
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 19:03)
Ei maksa ;s Mut on eräs kikka, tosin vaatii että tää laskus on menny ulosottoon eli kun sulle tulee veronpalautuksia jouluna ni normaalisti sossu ottaa ne huomioon tuloina mutta ensisijasesti ne menee ulosottoon jos menee kokonaa ni hyvä silloi sossu maksaa sulle jokatapukses täysmäärsen tt-tuen eikä siis sitä veronpalautusta joka meni ulosottoon oteta huomioon

Joskus muinoin nimeltämainitsematon :D Sai sossurahoista veronpalautuksia jotka sitten menivät ulosottoon jolla maksoin melkeen kokonaan yhden laskun. Eli silloi periaattees sossu maksoi kys. laskun


e: Joudun nyt ainaki linnaan kun paljastin porsaanreiän.

lol. itellä menis elinikä maksaa veronpalauksist noi massit... pakko saaha töitä ni saa tiedot puhtaiks :D vaik ei oo vaikuttanu meikälaisen elämään vitun vertaa toi juttu :D

Quote (potaa @ 15 Nov 2012 21:07)
karmaksi sitä jotkut kutsuvat

karma kosti jo, noiden lakien säätäjille - ne on kuollu

This post was edited by Napi on Nov 15 2012 12:18pm
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Nov 15 2012 12:23pm
Quote (Napi @ Nov 15 2012 08:17pm)
lol. itellä menis elinikä maksaa veronpalauksist noi massit... pakko saaha töitä ni saa tiedot puhtaiks :D vaik ei oo vaikuttanu meikälaisen elämään vitun vertaa toi juttu :D


karma kosti jo, noiden lakien säätäjille - ne on kuollu


vitun pummi...
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 15 2012 01:35pm
Quote (sipuli @ 15 Nov 2012 21:23)
vitun pummi...

ai menemällä töihi? näinpä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 01:58pm
Quote (Rupsu @ 15 Nov 2012 19:40)
Kyllä jotku jaksaa miettiä, ettei tarttis yhtä laskua maksaa. o.O


Eipä kyl tullu tuota kelattua paskaakaa, en mä niin fiksu ole =D Jälkeepäi pisti vaa mietityttää

Quote (Napi @ 15 Nov 2012 21:17)
lol. itellä menis elinikä maksaa veronpalauksist noi massit... pakko saaha töitä ni saa tiedot puhtaiks :D vaik ei oo vaikuttanu meikälaisen elämään vitun vertaa toi juttu :D


Itel "puhtaat" paperit ensvuoden alus, eipä kyl o vaikuttanu paskaakaa elämään, ehkä skidisti enemmä joutunu näkee vaivaa enemmä mut kaiken oon silti saanu taval tai toisel mitä oon tarvinnu.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 20 2012 06:49am
210€ Sakkoo 8DDDDDDDDDDDDDDDD

Ei terve.... Ois varmaa pit vaihtaa salia ku siel oli joQ lapsenraiskaaja ja feikannu sitä en ois varmaa ees saanu sakkoja.

Great system.

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 20 2012 06:53am
Quote (Ankeli @ Nov 20 2012 01:49pm)
210€ Sakkoo 8DDDDDDDDDDDDDDDD

Ei terve.... Ois varmaa pit vaihtaa salia ku siel oli joQ lapsenraiskaaja ja feikannu sitä en ois varmaa ees saanu sakkoja.

Great system.


wat?
vittu tä on kyl oikeesti paska valtio :D

This post was edited by MukavaSamu on Nov 20 2012 07:02am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 20 2012 07:03am
Quote (MukavaSamu @ 20 Nov 2012 15:53)
vittu tä on kyl oikeesti paska valtio :D


Ja kansa repesi.

T: Kreikan suurvisiiri.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll