d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > No Mitäs Tänne Kuuluu? > Kukkuluuruu
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 01:36am
spawni mikä spawni.
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 7 2012 02:06am
warni mikä warni
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 02:07am
warnista sentäs pääsee eroon
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 7 2012 02:11am
tyhmyydestä ei, eli sul on win/lose-tilanne :(

(joke)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 7 2012 04:27am
ketä nää oot ?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 7 2012 05:48am
Quote (ProblemRock @ 6 Nov 2012 22:09)
MORK! Onks se viel hengis?! Muistan et sen kaa välil käyty hyvii vääntöi et mitä topiceihin saa ja ei saa laittaa :P


SE HOMMAS ELÄMÄN VISSII JA MUUTTI HELSINKIIN.....SE O NY RETARTED MODE
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 7 2012 12:39pm
ketää mää oon vai? spawni waa, jolla oli ww-assa joka kyykytti kaikki pvp:ssä :(
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 7 2012 01:39pm
wb
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 7 2012 03:06pm
katotaan nyt et jaksaako instaloida tota d2 enää, varsinki ku ei oo enää niin paljon aikaa ku se vaatis et sais kerättyy hyvii kamoja/fg.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2012 03:10pm
Quote (ProblemRock @ Nov 7 2012 06:39pm)
ketää mää oon vai? spawni waa, jolla oli ww-assa joka kyykytti kaikki pvp:ssä :(


Höpöhöpö, muistan kyl vanhaparran hämärästi ^_^
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll