d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakka
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 5 2012 04:51am
Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 13:13)
Ittensä quoteeminen on aika sad.


siitä välittäminen on sadimpää

e: inb4 loputon regressio

This post was edited by potaa on Nov 5 2012 04:53am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 5 2012 04:58am
Quote (potaa @ 5 Nov 2012 13:51)
siitä välittäminen on sadimpää

e: inb4 loputon regressio


Kuka tää softi on?

/e: Mistä näitä nyt yhtäkkiä rupes tunkee :DDD

This post was edited by Rupsu on Nov 5 2012 04:58am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 5 2012 07:30am
Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 13:58)
Kuka tää softi on?

/e: Mistä näitä nyt yhtäkkiä rupes tunkee :DDD

elisan viihdepaketin mukana tuli pari
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2012 08:33am
Quote (Napi @ Nov 5 2012 01:30pm)
elisan viihdepaketin mukana tuli pari


^^
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 5 2012 11:07am
Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 13:58)
Kuka tää softi on?

/e: Mistä näitä nyt yhtäkkiä rupes tunkee :DDD


suomisub-laatua
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 5 2012 12:02pm
Kato, saatii uus spawni
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 12:21pm
8 päivää ilman kessua ja eilen sorruin polttaa yhen ku join muutaman oluen

makuelämys oli tässä tupakassa aivan loistava, maistu sille niinku ois polttanu jotai autonrengasta (voitte kuvitella mille se maistuu jos ootte joskus ollu auton lähellä joka polttaa kumia) tästä menin sit nukkumaan ja tunnin pyöriskelin ku koko ajan tuli keuhkoista sellane kumin haju nokkaan. hyi saatana miten oon voinukki vetää tollasta myrkkyä about 7-8 v
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 17 2012 12:43pm
Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 21:21)
8 päivää ilman kessua ja eilen sorruin polttaa yhen ku join muutaman oluen

makuelämys oli tässä tupakassa aivan loistava, maistu sille niinku ois polttanu jotai autonrengasta (voitte kuvitella mille se maistuu jos ootte joskus ollu auton lähellä joka polttaa kumia) tästä menin sit nukkumaan ja tunnin pyöriskelin ku koko ajan tuli keuhkoista sellane kumin haju nokkaan. hyi saatana miten oon voinukki vetää tollasta myrkkyä about 7-8 v


Samaa miettiny itekki, hirveetä Q_raa Vituttaa vaa raakisjointit mut ei C mitn, koht 3kk ollu ilman, muutmat hatsit otettu mut välil tosiaa tekee mieli ehk kerra viikos/kahes helpottanu koko ajan
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 01:36pm
hittoko tekee mieli muttei viitti alentuu lähtee kauppaa pelkästää sen takii :mad:

KAUHEET KITKUT
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 01:54pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 21:36)
hittoko tekee mieli muttei viitti alentuu lähtee kauppaa pelkästää sen takii  :mad:

KAUHEET KITKUT


itehän lopettelin sen takii ku en enää yksinkertasesti jaksa ravata kaupoissa ostamassa vartavasten kessua ja muutenki alkanu ajattelee omaa terveyttä ko pappa tukehtu tupakkaan 5v sitte
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll