Quote (Speedparts @ 17 Nov 2012 21:21)
8 päivää ilman kessua ja eilen sorruin polttaa yhen ku join muutaman oluen
makuelämys oli tässä tupakassa aivan loistava, maistu sille niinku ois polttanu jotai autonrengasta (voitte kuvitella mille se maistuu jos ootte joskus ollu auton lähellä joka polttaa kumia) tästä menin sit nukkumaan ja tunnin pyöriskelin ku koko ajan tuli keuhkoista sellane kumin haju nokkaan. hyi saatana miten oon voinukki vetää tollasta myrkkyä about 7-8 v
Samaa miettiny itekki, hirveetä Q_raa Vituttaa vaa raakisjointit mut ei C mitn, koht 3kk ollu ilman, muutmat hatsit otettu mut välil tosiaa tekee mieli ehk kerra viikos/kahes helpottanu koko ajan