Quote (miki9009 @ Oct 31 2012 03:42pm)
Kuhan ei heitä mitään hollywood tähtiä näyttelemää niin varmaa iha ok leffat tulee, tarkotan vaa että ei oo mikää jees jos siit tulee joku rahastus pelkästää näyttelijöiden maineella.
Effektit tietenki iha hyvä et saadaa paremmat, ainakii niihi 3 vikaa mitkä tehtii jo aikasemmi
Ne rahastaa Star Wars brändillä, eiköhän sieltä sielutonta paskaa tule. Ei siinä tossa vaiheessa sitten ole väliä onko kuka siellä pelleilemässä ja paviaani vai pöllö ohjaamassa. 1-3han varsinkin on noita tähtiä täynnä. Njoo, etköhän trollaa, mutta postaan silti.