Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 17:36)
Hiot sen pöyvän eka karkeella hiomapaperilla ( 80 ) sen jälkee hieot sen muutamaa otteesee hienommalla hiomapaperilla ( 200 - 800 ) tämän jälkeen maalaat sen pöydän ohuella pinnalla mustaks ( maks 1 - 2 milli kerros ) jos siihe jää valuma jälkiä esim. ruokapöydän jalkoihin, kuten todennäkösesti jää ku oot tumpelo nakkisormi etkä osaa maalata ylhäältä alas kunnolla ni hio valuma kohat vesihiomapaperilla ( +1000 ) ja maalaa uusiks sellane ohut kerros ( 1 - 2 millii ) ja sitte ku homma alkaa luonnistuu ni vejä pari paksumpaa maalikerrosta päälle ja vältä valuma kohtia. Mikäli haluut suojata pöytäs ni iske siihe maalikerroksen päälle OHUT lakka kerros
Maaliksi sopii ihan joQ purkki mis lukee : Puutavara kaluste sisä / ulkopinoille ( vesiliukoinen ) emt onks virallisest tolla nimellä mut koita ettii joku purkki mikä on jtn tonne päi

ja mikäli et oo se jonne joka vetää sillä helmi s mustalla sen pöyvän ni lakaks sopii ihan perus vesiliukoinen puusuoja lakka
Koha et mitää rauta / metalli pinnoille tarkoitettua maalia siihe käy heittää ni kaike pitäs tällei maalaisjärjellä onnistuu hyvi.
Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 17:47)
Myyjältä ku meet kysyy ni se kyykyttää sua 6-0 ja pakottaa ostaa kaikki kalleimmat purnukat ja purkit ja ofc ne pensselit mitkä sulla on ni ne on iha paskat ni sanoo et osta näää kullalla vuoratut Da Vinci nimmarilla kuvioidut timantti sudit 100 kappalee keräiliä paketis ja hiemopaperi on ihan perseestä mitä omistat joten tää sveitsissä käsi kudottu paperi joka maksaa 100e / cm2 on paljo parempaa ni osta tätä ni kyllä homma hoituu ja ku tarviit eri karheudella varustettui hiemopapereita ni ofc ostat sitä 10 eri sorttii...
GG
mee kysyy myyjältä tai sit otat mun postauksesta oppii ja kysyt myyjältä MAX esim. " sopiiks tää puukaluste maali ruokapöydän maalaamiseen hyvi ? " sitteku se sanoo " joo sopii mutta meillä ois.. " siihe kohtaa keskeytät hänet ja sanot et ei vittu sun uus raamattus kiinnosta ja kävele kassalle.
pääset kyllä paljon helpommalla, mikäli haluat vetää vaan maalipinnan, etkä mustaa lakkapintaa. ENSIKI OSTAT
OTEXIA JA AJAT SEN POHJAKSI (
HUOM TÄMÄ ON POHJANTARTUNTAMAALIA, ELI SUN EI TARTTE RUVETA PÖLYTTÄMÄÄN SITÄ PÖYTÄÄ HIOMALLA SITÄ MILJOONAA KERTAA NAKIT SAUHUTEN) ANNAT SEN KUIVUA PÄIVÄN KAKS. SITTE LAITAT
TEKNOKSEN FUTURA90:STÄ PÄÄLLE (TÄTÄ MYYDÄÄN SUORAAN KIILTÄVÄN MUSTANA, ERI KOKOISISSA PÖNTÖISSÄ TOTTAKAI.) ANNAT KUIVIA PÄIVÄN KAKS, LAITAT TOISEN KERROKSEN JA ANNAT KUIVIA, VOILÁ, PÖYTÄ VALMIS. EI TARTTE VETÄÄ LAKKOJA PÄÄLLE, KO FUTURA90 ON ÖLJYPOHJASTA MAALIA, ON SILEETÄ JA IHANAA.
MIKÄLI MAALI ON VAIKEASTI LEVITETTÄVÄÄ, LISÄÄ SEKAAN TILKKA OHENNETTA, JOLLOINKA SE ON HELPOMPI SIVELLÄ.
FUTURA90 ON SEMMOSTA HYYTELÖMÄISTÄ MAALIA, ELI TODELLA PAKSUA.TARVIKKEEKSI TARVIHET PENSSELIN LUONNONHARJAKSILLA JA NIMENOMAAN SEMMOISEN PENSSELIN, MIKÄ SOVELTUU ÖLJYPOHJAISTEN MAALIEN KÄYTTÖÖN.TERVEISIN RAUTAKAUPPIAANNE
/SOPALLA EI NYT TAIDA OLLA TÄMÄN PÄIVÄISTÄ TAJUA MAALAAMISESTA. TAIDAT MUISTELLA LAPSUUTTAS KO PAPPA MAALAS HÖYLÄTTYÄ KYRPÄÄNSÄ PUNASEKS JA KERTO SATUJA PETTERI PUNAKUONOSTA?
This post was edited by Jolli1 on Oct 30 2012 03:53pm