d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 0mituiset Tavat > Kellä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 30 2012 11:49pm
Quote (Ankeli @ Oct 30 2012 11:10pm)
:Kuseksin kans suihkus mut vast sit ku kunno hätä, tai sit kelaan et "noh puhdistuupa kupoli samal" jollai keinol ohitan sen moraaliongelman xd


mitenkäs toi liittyy moraaliin :huh:

Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 01:29am
Quote (Matroskin @ 31 Oct 2012 00:39)
tarkoititko "dösas"?


Wtf? Mikähä se dösa on?
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 31 2012 03:36am
Quote (Rupsu @ 31 Oct 2012 10:29)
Wtf? Mikähä se dösa on?


Linja-auto, stadin slangilla. Alunperin.
Dösä on niille jotka ei osaa sanoa etu- ja takavokaaleita samaan sanaan.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Oct 31 2012 06:23am
Puhun päässäni ikäänku "yleisölle" ja kyselen ain äänettömästi tyyliin "näitkö" tai jotain yhtä tyhmää :D

sit rappuset täytyy laskee, et meneekö "tasan" - Elikkäs "tasan" menee, jos tasaselta astelee vain joka toisen ja pääsee yhden rappusen yli ylätasanteelle. Sit jos on jotai rappusii, mitkä muistaa ettei ne mee tasan, niin astun aina ensin sille ekalle rappuselle, että sit ne loput menee kivasti tasan.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 07:35am
Quote (Matroskin @ 31 Oct 2012 12:36)
Linja-auto, stadin slangilla. Alunperin.
Dösä on niille jotka ei osaa sanoa etu- ja takavokaaleita samaan sanaan.


Ahaa. En oo kuullukkaa tota aiemmin.

Dösä on enemmänki ehkä niille jotka on syntyny 70-luvun jälkeen.
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Oct 31 2012 07:39am
Quote (Rupsu @ 31 Oct 2012 15:35)
Ahaa. En oo kuullukkaa tota aiemmin.

Dösä on enemmänki ehkä niille jotka on syntyny 70-luvun jälkeen.


Tämä, en ikin ois kuullu et joku sanoo "dösa"
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 31 2012 10:34am
välillä unohdan kesken lauseen mistä vitusta olin selittämässä :D:D:D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 31 2012 01:18pm
Quote (Rupsu @ 31 Oct 2012 16:35)
Ahaa. En oo kuullukkaa tota aiemmin.

Dösä on enemmänki ehkä niille jotka on syntyny 70-luvun jälkeen.


Tuokin on totta. Halusin vaan päteä ja näyttää miten hassua Ankelin oli päteä dösällään kun se on ns. väärin.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Oct 31 2012 02:25pm
paskon housuun ku paskattaa :)
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Oct 31 2012 02:42pm
Quote (BatGirl @ 31 Oct 2012 22:25)
paskon housuun ku paskattaa :)


Uskon.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll