Puhun päässäni ikäänku "yleisölle" ja kyselen ain äänettömästi tyyliin "näitkö" tai jotain yhtä tyhmää

sit rappuset täytyy laskee, et meneekö "tasan" - Elikkäs "tasan" menee, jos tasaselta astelee vain joka toisen ja pääsee yhden rappusen yli ylätasanteelle. Sit jos on jotai rappusii, mitkä muistaa ettei ne mee tasan, niin astun aina ensin sille ekalle rappuselle, että sit ne loput menee kivasti tasan.