d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > You Got Locked
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 29 2012 04:03pm
Quote (CeePee @ 30 Oct 2012 00:51)
turha jätkä


nohnoh
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 29 2012 05:05pm
HAEOHOAEHOE 40K POTTA SAI LUKOT.... :::::::::::::::::::::::::::::::::::: D

VITU FAIL
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 29 2012 06:10pm
en tiiä ja ei kiinnosta
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 29 2012 07:05pm
multista en mee sanoo juuta enkä jaata et oisko tuo hänen oikeesti mut tuo scammimine kuulostaa kyl aika paksulta..

e: tä takii ei just kannata pitää hirveest fgs ku riittää et käyt jossai turussa kirjaston koneella jsp:ssa ja behe kuitekii on joka hiton eri multillaa käyttäny niit koneita ni ip napsahtaa hyvi helposti kohalle jos on paska mäihä :-D

This post was edited by soppamies on Oct 29 2012 07:07pm
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 29 2012 07:06pm
Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 04:05)
multista en mee sanoo juuta enkä jaata et oisko tuo hänen oikeesti mut tuo scammimine kuulostaa kyl aika paksulta..


nyt on tullu paksusoppa ;)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 29 2012 08:12pm
Quote (Affii @ 30 Oct 2012 04:06)
nyt on tullu paksusoppa ;)

JEP OIKEE NAKKISOPPA
XD HAHAHAHA
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 29 2012 09:06pm
Quote (Napi @ 30 Oct 2012 05:12)
JEP OIKEE NAKKISOPPA
XD HAHAHAHA


" 8 D "
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll