d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 12,8%
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 28 2012 03:10pm
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Oct 28 2012 11:07pm)
suomes aika paljo porvareita näitte tuloksie perusteella, nyt vaa ootellaa niitä veronkorotuksia ja lisää yt :-D



"porvaripuolueiden" johdolla suomi on ainoa jäljellä oleva EU-maa, joka on säilyttänyt korkeimman luottoluokituksen.

Itkekää
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 28 2012 03:41pm
Quote (Pomppeli @ Oct 29 2012 12:10am)
"porvaripuolueiden" johdolla suomi on ainoa jäljellä oleva EU-maa, joka on säilyttänyt korkeimman luottoluokituksen.

Itkekää


tanska, ruotsi, iso-britannia, alankomaat,luxemburg, saksa, ruotsi
tarkotit varmaan euroa käyttäviä maita, jolloin listasta jäis pois tanska, ruotsi ja iso-britannia
eikä se oo siltikää ainoo
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 28 2012 03:48pm
Quote (Gastly @ Oct 28 2012 11:41pm)
tanska, ruotsi, iso-britannia, alankomaat,luxemburg, saksa, ruotsi
tarkotit varmaan euroa käyttäviä maita, jolloin listasta jäis pois tanska, ruotsi ja iso-britannia
eikä se oo siltikää ainoo



joo sori, siis euromaista. Ja on ainoa.

alankomaat, saksa ja luxemburg tippui kesällä pois

This post was edited by Pomppeli on Oct 28 2012 03:52pm
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 28 2012 03:52pm
Quote (Pomppeli @ Oct 28 2012 11:10pm)
"porvaripuolueiden" johdolla suomi on ainoa jäljellä oleva EU-maa, joka on säilyttänyt korkeimman luottoluokituksen.

Itkekää


aikamoista hevonpaskaa, näkee et suomi on idioottei täynnä :-D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 28 2012 04:01pm
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Oct 28 2012 11:52pm)
aikamoista hevonpaskaa, näkee et suomi on idioottei täynnä :-D



mitä sä köyhä paska urputat? mene töihin
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 28 2012 04:08pm
Quote (Pomppeli @ Oct 29 2012 12:48am)
joo sori, siis euromaista. Ja on ainoa.

alankomaat, saksa ja luxemburg tippui kesällä pois


tuplatsekkasin enkä löytäny missää mitää tukea tommoselle
ainoo mitä löyty on et "tulevaisuudessa mahollista ettei oo" elikä ei oo stabiilisti siel
ja onha ranskanki talous viel vahva, vaik ei se parasta ryhmää ookkaa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 28 2012 04:18pm
Äänestin tykeimmän näköst gimulia, muulla ei väliä.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 28 2012 04:19pm
Quote (Gastly @ Oct 29 2012 12:08am)
tuplatsekkasin enkä löytäny missää mitää tukea tommoselle
ainoo mitä löyty on et "tulevaisuudessa mahollista ettei oo" elikä ei oo stabiilisti siel
ja onha ranskanki talous viel vahva, vaik ei se parasta ryhmää ookkaa



otin tosta ekan aamulehden linkin ja ekassa virkkeessä sanotaan:

"Brittisanomalehti The Independent omisti sunnuntaipainoksessaan aukeaman Suomelle.
Kepeässä sunnuntaijutussa lehti pohti, miksi Suomi on euromaista ainoa, joka on onnistunut
säilyttämään kolmen A:n luottoluokituksensa ja taloutensa näkymät vakaina."

ja taloussanomista otettua:

"Citigroup muistuttaa, että Suomi on ainoa euromaa, jolla on AAA-luokitus ja joka täyttää kaikki Maastrichtin sopimuksen ehdot."

no ihan sama, mun pointti tuli varmaan selväks, että nämä päivät pitkät bongia imevät hipit kuten tämä tislaaja, joiden mielestä suomi on "paska poliisivaltio" vois ottaa itteä vaikka niskasta kiinni

This post was edited by Pomppeli on Oct 28 2012 04:19pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 28 2012 04:40pm


tottahan toi jääkiekkomies puhuu mut tossa nyt kuitenki toi wikipedian näkemys

ps. viivat ei oikeesti kuulunu kuvaan, kuhan suttasin vaan

This post was edited by Pavise on Oct 28 2012 04:45pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 28 2012 04:45pm
Quote (Pomppeli @ Oct 29 2012 01:19am)
otin tosta ekan aamulehden linkin ja ekassa virkkeessä sanotaan:

"Brittisanomalehti The Independent omisti sunnuntaipainoksessaan aukeaman Suomelle.
Kepeässä sunnuntaijutussa lehti pohti, miksi Suomi on euromaista ainoa, joka on onnistunut
säilyttämään kolmen A:n luottoluokituksensa ja taloutensa näkymät vakaina."


toi on se avainkohta
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll