Quote (Gastly @ Oct 29 2012 12:08am)
tuplatsekkasin enkä löytäny missää mitää tukea tommoselle
ainoo mitä löyty on et "tulevaisuudessa mahollista ettei oo" elikä ei oo stabiilisti siel
ja onha ranskanki talous viel vahva, vaik ei se parasta ryhmää ookkaa
otin tosta ekan aamulehden linkin ja ekassa virkkeessä sanotaan:
"Brittisanomalehti The Independent omisti sunnuntaipainoksessaan aukeaman Suomelle.
Kepeässä sunnuntaijutussa lehti pohti, miksi Suomi on euromaista ainoa, joka on onnistunut
säilyttämään kolmen A:n luottoluokituksensa ja taloutensa näkymät vakaina."
ja taloussanomista otettua:
"Citigroup muistuttaa, että Suomi on ainoa euromaa, jolla on AAA-luokitus ja joka täyttää kaikki Maastrichtin sopimuksen ehdot."
no ihan sama, mun pointti tuli varmaan selväks, että nämä päivät pitkät bongia imevät hipit kuten tämä tislaaja, joiden mielestä suomi on "paska poliisivaltio" vois ottaa itteä vaikka niskasta kiinni
This post was edited by Pomppeli on Oct 28 2012 04:19pm