d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 27 2012 11:21am
Quote (theprinceofsmooth @ 27 Oct 2012 20:17)
mutta on sentää ekana enigma :)


ei vittu vielä jotain lodia. herätys nyt
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 27 2012 11:31am
Quote (Rzi @ 27 Oct 2012 20:21)
ei vittu vielä jotain lodia. herätys nyt


kyllä se on suuri statussymboli minulle
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Nov 1 2012 01:51am
Oho uusi ladderi 5 päivän päästä, kerrankin etukäteen huomaan :P Nyt voi ruveta tienaamaan taasen. :santa:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 1 2012 06:01am
Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 16:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!


9DDDDDDDd



Meinasko kukaa classic? Tai chcl? Pitäskö tätä kokeilla taas vähä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 1 2012 08:37am
Quote (Rupsu @ 1 Nov 2012 15:01)
9DDDDDDDd



Meinasko kukaa classic? Tai chcl? Pitäskö tätä kokeilla taas vähä.


VOIS KYL EHKÄ HARKITA ITEKI....ALKO MAISTUU PASKALTA D3
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Nov 1 2012 08:44am
Quote (konra @ 1 Nov 2012 10:51)
Oho uusi ladderi 5 päivän päästä, kerrankin etukäteen huomaan :P Nyt voi ruveta tienaamaan taasen. :santa:


On kai tuo "tienaaminen" paljon helpompaa d3:ssa.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 1 2012 08:49am
Quote (HardyTarget @ 1 Nov 2012 17:44)
On kai tuo "tienaaminen" paljon helpompaa d3:ssa.

paras tapa silti tienata fg on mennä oikeisiin töihin ja ostaa sitä jos tolta kannalta alkaa miettiä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 1 2012 08:51am
Quote (Napi @ 1 Nov 2012 17:49)
paras tapa silti tienata fg on mennä oikeisiin töihin ja ostaa sitä jos tolta kannalta alkaa miettiä


Tiiäks mitä "tienata" tarkottaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 1 2012 08:58am
Quote (Rupsu @ 1 Nov 2012 17:51)
Tiiäks mitä "tienata" tarkottaa

en :( voitko valaista
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 1 2012 10:02am
Quote (Napi @ 1 Nov 2012 16:49)
paras tapa silti tienata fg on käydä huoraamassa kaupungilla ja ostaa sitä jakelta mies seksillä jos tolta kannalta alkaa miettiä


fix'd
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll