Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 16:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
9DDDDDDDd
Meinasko kukaa classic? Tai chcl? Pitäskö tätä kokeilla taas vähä.