d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ketkä Haluu Alkaa Pelaa Tänää Hccl? =d > Yep
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 23 2012 04:44am
Quote (soppamies @ 23 Oct 2012 13:34)
Annoin sulle shakon LAINAAN, kysyit voinko lainata sulle shakoa, sanoin että kohan palautat ni samapa tuo, varmaan 1v eteepäi ja kyselin ihan ohimenne sitä ni sanoit et oot kiskassu siihen "ber" ni sanoin että anna se tai sitte joku muu shako  <_<

Mut eipä oo näkyny shakoa nii.


ei muutako soppa parit meppelit ja menoks :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 23 2012 06:31am
Quote (soppamies @ 23 Oct 2012 13:34)
Annoin sulle shakon LAINAAN, kysyit voinko lainata sulle shakoa, sanoin että kohan palautat ni samapa tuo, varmaan 1v eteepäi ja kyselin ihan ohimenne sitä ni sanoit et oot kiskassu siihen "ber" ni sanoin että anna se tai sitte joku muu shako  <_<

Mut eipä oo näkyny shakoa nii.


ANTAKAA NY MIEHELLE SHAKO JUMALAUTA !!
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 23 2012 06:44am
Quote (Ankeli @ 23 Oct 2012 15:31)
ANTAKAA NY MIEHELLE SHAKO JUMALAUTA !!


:thumbsup: :rofl:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 07:38am
Pitäsköhän teijän kaikkien opetella pelaamaan
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 24 2012 09:25am
Quote (Rupsu @ 24 Oct 2012 16:38)
Pitäsköhän teijän kaikkien opetella pelaamaan


Näin kerra kova s/s " softi-rupsu was slaying by force of evils "

barriel > rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 10:46am
Quote (soppamies @ 24 Oct 2012 18:25)
Näin kerra kova s/s " softi-rupsu was slaying by force of evils "

barriel > rupsu


Oliks se se mis natuki on jotai sekoilees? :DDDDDDD
good old timess.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 24 2012 12:50pm
Quote (Rupsu @ 24 Oct 2012 16:38)
Pitäsköhän teijän kaikkien opetella pelaamaan


Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 24 2012 01:41pm
Quote (Rzi @ Oct 24 2012 08:50pm)
http://s7.postimage.org/ok6nmhtnt/1351101014130332.gif



Myönnän, että hymähdin vähä irl.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 03:04pm
Quote (Rzi @ 24 Oct 2012 21:50)
http://s7.postimage.org/ok6nmhtnt/1351101014130332.gif


No jooojoo, kaikkihan me ollaan joskus leikitty cowboyta.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 25 2012 01:33am
Quote (Affii @ 19 Oct 2012 14:18)
ladder reset tulos? :D


As we all anxiously await the release of Diablo III on May 15, we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2.
We generally prefer to provide a two week warning for the case of resets

Voi olla et ei tuu reset 2.11

This post was edited by SK7 on Oct 25 2012 01:36am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll