d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Helsinkiin RyyppÄÄmÄÄn -->
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 22 2012 07:06am
olin perjantaina tivolissa ja lauantaina kattoos hardwell circukses. Onneks ei menny mtn huiviin hehe...
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 07:09am
Quote (Pomppeli @ 22 Oct 2012 16:06)
olin perjantaina tivolissa ja lauantaina kattoos hardwell circukses. Onneks ei menny mtn huiviin hehe...


Olitko se joka siel alakerran päätytiskil keske keikkaa nii övereis essoist et piti sanoo sille et painus juomaa vettä "E!!" Ja jatkaa tamppaamist xD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 22 2012 07:12am
VIHDOI KOTONA <3
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 22 2012 08:16am
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 03:09pm)
Olitko se joka siel alakerran päätytiskil keske keikkaa nii övereis essoist et piti sanoo sille et painus juomaa vettä "E!!" Ja jatkaa tamppaamist xD



voi itseasiassa olla :DDDD

tosin övereis olin vasta siin ~ klo 3:30 eteenpäin. Mut sitä ennen koko ilta kyl aivan hiestä litimärkänä reivannu missä millonki...

This post was edited by Pomppeli on Oct 22 2012 08:20am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 09:40am
Quote (Pomppeli @ 22 Oct 2012 17:16)
voi itseasiassa olla :DDDD

tosin övereis olin vasta siin ~ klo 3:30 eteenpäin. Mut sitä ennen koko ilta kyl aivan hiestä litimärkänä reivannu missä millonki...


::::: DD Njoo, paras oli sellane lyhyt kinkki vähä apinaa muistuttavat kasvot, vääns naamaa nii huolel ja tuli vaa luuppaa kaikkii vastaantulijoit xDD Sama heppu oli viel summersoundis yhtä sekasi xD Jtn luin et siel edes oli vaa pyörtyilly porukkaa : D: DD
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 22 2012 09:49am
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 05:40pm)
::::: DD Njoo, paras oli sellane lyhyt kinkki vähä apinaa muistuttavat kasvot, vääns naamaa nii huolel ja tuli vaa luuppaa kaikkii vastaantulijoit xDD Sama heppu oli viel summersoundis yhtä sekasi xD Jtn luin et siel edes oli vaa pyörtyilly porukkaa : D: DD



HAHAHAH

muistan ton kinkin. Vittu se oli kyl elämänsä matkalla, hortoili edes takas ihan vailla päämäärää ja yritti tasan jokasta akkaa (tai no, "yritteli", suoraa pimpista ja perseestä kiinni jne..:D ) joka siel oli ja tuuppi vahingos kaikkia yms :D7

Se oli muuten tosi kovas kunnos, joku bodari joka vetää hormoneita. Essot laittaa noiden hormonihiirien päät aivan sekasin.

This post was edited by Pomppeli on Oct 22 2012 09:57am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 10:15am
Quote (Pomppeli @ 22 Oct 2012 18:49)
HAHAHAH

muistan ton kinkin. Vittu se oli kyl elämänsä matkalla, hortoili edes takas ihan vailla päämäärää ja yritti tasan jokasta akkaa (tai no, "yritteli", suoraa pimpista ja perseestä kiinni jne..:D ) joka siel oli ja tuuppi vahingos kaikkia yms :D7

Se oli muuten tosi kovas kunnos, joku bodari joka vetää hormoneita. Essot laittaa noiden hormonihiirien päät aivan sekasin.


Just se :::::: aika lyhyt kaveri D DD, joo iha hyväs "Tikis" ;D Tosin jos o suhteet thaimaa apteekkii ni mikäs siin ^^

Lähettiii sielt frendin kans vast ku koko paska loppu ni voi vittu se narikkajono... kunno eläintarha sit näin ku sielt tulee joQ roidihirmu ja jyrää vaa jengii ni kävelin vaan pokkana sen peräs imus vähä aikaa : D: D

Seuraavaks ois sit colors festivals, 26pv tulee liput myyntii. ;D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 22 2012 10:21am
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 06:15pm)
Just se :::::: aika lyhyt kaveri D DD, joo iha hyväs "Tikis" ;D Tosin jos o suhteet thaimaa apteekkii ni mikäs siin ^^

Lähettiii sielt frendin kans vast ku koko paska loppu ni voi vittu se narikkajono... kunno eläintarha sit näin ku sielt tulee joQ roidihirmu ja jyrää vaa jengii ni kävelin vaan pokkana sen peräs imus vähä aikaa : D: D

Seuraavaks ois sit colors festivals, 26pv tulee liput myyntii. ;D


Ite varmaan joskus 4:30 olin vast ulkona, ei pystyny jonottaa sitä jonoa joten odotin et kaikki oli menny nii olin jossai istumas ja tärisemäs ja venailin laskuja :D otin yhen liikaa

10.11 sander van doorn @ circus seuraava itel. Saa nähä, varmaan tuol colorssil tulee heiluttua kans :P
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 22 2012 10:32am
Quote (Pomppeli @ 22 Oct 2012 19:21)
Ite varmaan joskus 4:30 olin vast ulkona, ei pystyny jonottaa sitä jonoa joten odotin et kaikki oli menny nii olin jossai istumas ja tärisemäs ja venailin laskuja :D otin yhen liikaa

10.11 sander van doorn @ circus seuraava itel. Saa nähä, varmaan tuol colorssil tulee heiluttua kans :P


Sinisii ferrareit ; D ? Tos o jtn kuvii sielt https://www.facebook.com/media/set/?set=a.429588927088913.88796.339254372789036&type=1 Iha hyvä toi alin kuva ; D

Naiskauneus oli kyl iha paikal, mitä vertaa eeppisii onnela lorttoihi ;D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 22 2012 10:45am
Quote (Ankeli @ Oct 22 2012 06:32pm)
Sinisii ferrareit ; D ? Tos o jtn kuvii sielt https://www.facebook.com/media/set/?set=a.429588927088913.88796.339254372789036&type=1 Iha hyvä toi alin kuva ; D

Naiskauneus oli kyl iha paikal, mitä vertaa eeppisii onnela lorttoihi ;D



ei ollu ferrareita, vaan jonku sortin stars.

kyllä, onnelaan en jalkaani laita :P

This post was edited by Pomppeli on Oct 22 2012 10:59am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll