Quote (Pomppeli @ 22 Oct 2012 18:49)
HAHAHAH
muistan ton kinkin. Vittu se oli kyl elämänsä matkalla, hortoili edes takas ihan vailla päämäärää ja yritti tasan jokasta akkaa (tai no, "yritteli", suoraa pimpista ja perseestä kiinni jne..:D ) joka siel oli ja tuuppi vahingos kaikkia yms :D7
Se oli muuten tosi kovas kunnos, joku bodari joka vetää hormoneita. Essot laittaa noiden hormonihiirien päät aivan sekasin.
Just se :::::: aika lyhyt kaveri D DD, joo iha hyväs "Tikis" ;D Tosin jos o suhteet thaimaa apteekkii ni mikäs siin ^^
Lähettiii sielt frendin kans vast ku koko paska loppu ni voi vittu se narikkajono... kunno eläintarha sit näin ku sielt tulee joQ roidihirmu ja jyrää vaa jengii ni kävelin vaan pokkana sen peräs imus vähä aikaa : D: D
Seuraavaks ois sit colors festivals, 26pv tulee liput myyntii. ;D