Quote (Napi @ 18 Oct 2012 19:53)
eiks liha ole ravitsevampaa, halvempaa. ja ite tyykkään lihasta. pihvit, makkarat yms. nam.
ärsyttää sikana et vegetaristit luulee olevansa parempia ku sekaruokaset vaa sen takia et syövät kasvissafkaa
yhteen kiloon lihaa menee 3-5kiloa kasvista sen tuottamiseks. kasvissafka on noin kolmekertaa halvempaa tuottaa jne sekä ravitsevampaa.
Ja mitä ravitsevuuteen tulee niin esim hampun siemenissä on jo kaikki proteiinit mitä ihminen tarvitsee. Mitä muuta lihasta tulee?