Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:41)
syvälle... sydämeeni.... sattuu. taidanpa huuhtoa tämän hirvittävän pettymyksen tunteen alas lähikaupan keskikaljalla.
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/03/8DHuA.gif
siitä saa ku kusi hädä aikaseks.. mut joo ymmärtäähä sen *wink**wink* miks et mee esim. alkoo ostaa viunaa, vaan tyydyt keski olueeseen ;D