d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 08:44am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:41)
syvälle... sydämeeni.... sattuu. taidanpa huuhtoa tämän hirvittävän pettymyksen tunteen alas lähikaupan keskikaljalla.

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/03/8DHuA.gif


siitä saa ku kusi hädä aikaseks.. mut joo ymmärtäähä sen *wink**wink* miks et mee esim. alkoo ostaa viunaa, vaan tyydyt keski olueeseen ;D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 12 2012 08:47am
meno on varmaa jokseenki tämmöne

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 08:50am
Quote (soppamies @ 12 Oct 2012 17:44)
mut joo ymmärtäähä sen *wink**wink* miks et mee esim. alkoo ostaa viunaa, vaan tyydyt keski olueeseen ;D


mulle ei sovi vahvat viinakset. olen päätynyt tähän johtopäätökseen vuosia jatkuneen tutkimustyön tuloksena
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 12 2012 08:51am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:50)
mulle ei sovi vahvat viinakset. olen päätynyt tähän johtopäätökseen vuosia jatkuneen tutkimustyön tuloksena http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif


koska et osaa. juot sitä ku olutta ni ei ihme jos ei sovi
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 08:53am
Quote (Rzi @ 12 Oct 2012 17:51)
koska et osaa. juot sitä ku olutta ni ei ihme jos ei sovi


osasin sitten läträtä viinalla tai en, niin ainakin kalja on hyvää.
riittänee.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 08:54am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:50)
mulle ei sovi vahvat viinakset. olen päätynyt tähän johtopäätökseen vuosia jatkuneen tutkimustyön tuloksena http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif


Ei pie käydä leikkii aikuisten juomilla jos ei osaa, mutta jos oot toho johtopäätökseen tullu ni mikäs siinä.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 12 2012 09:00am
Quote (Gastly @ 12 Oct 2012 17:47)
meno on varmaa jokseenki tämmöne

http://www.upload.ee/image/2741220/pingu.gif


:DDDDDDDD
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 12 2012 09:03am
Duuniin pitäs mennä..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 12 2012 09:26am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:53)
osasin sitten läträtä viinalla tai en, niin ainakin kalja on hyvää.
riittänee.

>2012
>juo ykköstä
>TTETT
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 09:41am
Quote (Napi @ 12 Oct 2012 18:26)
>2012
>juo ykköstä
>TTETT


Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll