Quote (Rzi @ 14 Oct 2012 15:21)
2012
ei tiedä dexteriä
TTETT
NO VITTU MINÄ OLE KATTONU MONEE VUOTEEN TEEVEETÄ....
SUOME TELKKARIKANAVAT OIS SAANU PYSYY SIINÄ KAHDESSA...YKKÖNE JA KAKKONE....
MUISTAN KO KOLMONE ALKO NÄKYMÄÄ MEILLÄ NI SIELT TULI HETI TURTLESEITA \.../