Quote (Rocko @ Oct 10 2012 10:26pm)
ai katos tää pikkupoika tuli taas tänne uhoon multinsa takaa.
miten ois jos menisit nukkuun aikasin tänään... huomenna kuitenki koulupäivä.
http://i1152.photobucket.com/albums/p495/darkfire814/Gifs/NicolasCageLaugh.gif
