d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyppy 36 Km
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 9 2012 11:52am
paljon melua taas tyhjästä. ei jatkoon.

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 9 2012 11:54am
siis tää jätkä harjottelee 5 vuotta tähän, ja sitte kävelee pois ku pallo hajoo?

Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 9 2012 11:59am
Quote (OjjiLol @ 9 Oct 2012 20:54)
siis tää jätkä harjottelee 5 vuotta tähän, ja sitte kävelee pois ku pallo hajoo?

http://i.imgur.com/F5MYm.gif


Eiku hän lentää sinne avaruuden reunalle ku pallo hajoaa.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 9 2012 12:02pm
no eihän se eedes rikki menny, eivät saanu täytettyy sitä ajoissa?
insinöörit taas asialla
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 9 2012 12:11pm
kai ne huomena yrittää uudelleen.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 9 2012 12:16pm
Liian kova tuuli, huomenna uudestaan kuulemma
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 9 2012 12:58pm
Oha se tietty turha riskeerata... Mutta toisaalta.. Liika varovaisuus.. Ja ne ei hyppää ikinä.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Oct 10 2012 12:15am
TAIS OLLA SOFTI ASIALLA :baby:
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Oct 10 2012 09:12am
onnee matkaa :D emt onks tos sit mitää järkee, mut antaa mennää vaa, ku on alamäki taas :D

This post was edited by 4lc0h0lic on Oct 10 2012 09:13am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 10 2012 10:02am
Quote (Exoduster @ 10 Oct 2012 09:15)
TAIS OLLA SOFTI ASIALLA  :baby:

Softit ei pelkää kuolla :(
Ei tainnu kyseisellä herrasmiehellä olla chickeniä = wnb hoosee
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll