d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > :3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 7 2012 08:03am
Quote (Napi @ Oct 7 2012 02:47pm)
moi :blush:


Sua tässä oon odotellukki *unzip pants*

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2012 08:13am
Quote (Pomppeli @ 7 Oct 2012 17:01)
vaikka mitä täällä sanotaan niin fakta on se, että 100% tän foorumin käyttäjistä panis tota


Ei pidä paikkaansa. Ite en ikinä riskeeras avioliittoani tollasen takia, ja tiiän vähintään yhen umpihomon tällä foorumilla, joka ei kyl panis.
Nii ja naispuoliset käsenet saattaa kans olla erimieltä.

This post was edited by A2K on Oct 7 2012 08:19am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 7 2012 08:57am
Quote (A2K @ Oct 7 2012 05:13pm)
Ei pidä paikkaansa. Ite en ikinä riskeeras avioliittoani tollasen takia, ja tiiän vähintään yhen umpihomon tällä foorumilla, joka ei kyl panis.
Nii ja naispuoliset käsenet saattaa kans olla erimieltä.


ei olla t: tyty :3 :3
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 7 2012 09:32am
Quote (Gastly @ 7 Oct 2012 17:57)
ei olla t: tyty :3 :3


Niin, no ei kaikki tietenkään. Mutta osa saattaa. Eli 100% ei täyty
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 10 2012 07:51am
on muute tän vuoden seksikkäin nainen
ei vaan omasta mielestä, mutta kai pakko uskoa
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 10 2012 07:52am
Quote (Napi @ 10 Oct 2012 16:51)
on muute tän vuoden seksikkäin nainen
ei vaan omasta mielestä, mutta kai pakko uskoa


Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 10 2012 07:52am
Maailman seksikkäin elossa oleva nainen - voittajat

2004 - Angelina Jolie

2005 - Jessica Biel

2006 - Scarlett Johansson

2007 - Charlize Theron

2008 - Halle Berry

2009 - Kate Beckinsale

2010 - Minka Kelly

2011 - Rihanna

2012 - Mila Kunis



Voittaja näyttäisi olevan se, joka hoitaa PR:nsä parhaiten kyseisenä vuonna
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 10 2012 07:53am
en tykkää edes pärstästä. ihan perus
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 10 2012 07:53am
Quote (A2K @ 7 Oct 2012 17:13)
Ei pidä paikkaansa. Ite en ikinä riskeeras avioliittoani tollasen takia, ja tiiän vähintään yhen umpihomon tällä foorumilla, joka ei kyl panis.
Nii ja naispuoliset käsenet saattaa kans olla erimieltä.

Meinaisikko, että vaimos jättäis eropaperit jos painaisit mila kunisia ?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll