Quote (Pomppeli @ 7 Oct 2012 17:01)
vaikka mitä täällä sanotaan niin fakta on se, että 100% tän foorumin käyttäjistä panis tota
Ei pidä paikkaansa. Ite en ikinä riskeeras avioliittoani tollasen takia, ja tiiän vähintään yhen umpihomon tällä foorumilla, joka ei kyl panis.
Nii ja naispuoliset käsenet saattaa kans olla erimieltä.
This post was edited by A2K on Oct 7 2012 08:19am