d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Onko Peniksen Pituus Aivoista Pois?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 6 2012 11:00am
Quote (Gastly @ 6 Oct 2012 18:49)
no jaah - haya-kansa valmisti terästä ahjomellotuksella, nuubiassa käytetyt antibiootit, isorokkorokottautumista o hoidettu länsi-afrikassa kans iät ja ajat, ja jalustin taas keksittii sahelin alueen kunngaskunnissa itsenäisesti
voidaan kanssa pohtia sitä minkä tähen suomessa ei oo ollu minkäänlaista sivistystä enne ruotsalaisten aikoja, ja että minkä takia liki kaikki suomalaisen kulttuurin kehittäjät puhu ruotsia äidinkielenää 8D


Kaikki edellä mainitut keksinnöt ovatkin tunnettuja juurikin afrikkalaisten keksintöinä. Yeppers.
Quote (Napi @ 6 Oct 2012 19:00)
aids ?


:DDDDDDDDDDDD

true dät, otetaas takasin.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 6 2012 11:05am
Quote (Rupsu @ Oct 6 2012 08:00pm)
Kaikki edellä mainitut keksinnöt ovatkin tunnettuja juurikin afrikkalaisten keksintöinä. Yeppers.


no jos ne on siellä keksitty ilma muun maailman vaikutusta ni totta kai ne on sitte ns. afrikkalaisia keksintöjä :bonk:

ja toiseksee - jos asia sua oikeesti kiinnostaa ni "guns, germs & steel" esittää aika hyvin paikkansa pitävää teoriaa syistä siihe miks eurooppalaiset valtiot pääty valtaamaa maailmaa
tosin epäilen et täs on takana lähinnä joku "nekrut on tyhmii lol oon paras ku oon valkone" eikä mikää oikee mielenkiinto tieteitä kohtaa :--D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 6 2012 01:02pm
Quote (Gastly @ 6 Oct 2012 20:05)
tosin epäilen et täs on takana lähinnä joku "nekrut on tyhmii lol oon paras ku oon valkone" eikä mikää oikee mielenkiinto tieteitä kohtaa :--D


Kappas.
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 6 2012 01:21pm
jaa pojat puhuu kikkeleistä
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 6 2012 03:03pm
mä uskon että mitä syvemmälle pyllyyn se uppoo, niin sitä fiksumpi on
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 6 2012 03:15pm
Quote (Gastly @ 6 Oct 2012 18:49)
no jaah - haya-kansa valmisti terästä ahjomellotuksella, nuubiassa käytetyt antibiootit, isorokkorokottautumista o hoidettu länsi-afrikassa kans iät ja ajat, ja jalustin taas keksittii sahelin alueen kunngaskunnissa itsenäisesti
voidaan kanssa pohtia sitä minkä tähen suomessa ei oo ollu minkäänlaista sivistystä enne ruotsalaisten aikoja, ja että minkä takia liki kaikki suomalaisen kulttuurin kehittäjät puhu ruotsia äidinkielenää 8D


Ja voidaan myös miettiä vähä noitten maittten sijaintiakin, kuka ny olis tohon aikaan eläny 3km jääpeitteen alla
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 6 2012 03:34pm
Quote (kyny91 @ Oct 7 2012 12:15am)
Ja voidaan myös miettiä vähä noitten maittten sijaintiakin, kuka ny olis tohon aikaan eläny 3km jääpeitteen alla


noi keksinnöt o aika pitkälti vuosilta 0 - 1500, voin vakuuttaa että 3km jääpeitettä ei sillo tainnu löytyä mistää päi suomea
Member
Posts: 1,418
Joined: May 7 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 12 2012 06:22pm
stephen hawkinil sit on varmaan vitun pien muna
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 12 2012 06:56pm
Quote (Mylly @ Dec 13 2012 03:22am)
stephen hawkinil sit on varmaan vitun pien muna


bumppasiksä tätä iha vahingos? :-----------D
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 13 2012 04:54am
Quote (Gastly @ 7 Oct 2012 00:34)
noi keksinnöt o aika pitkälti vuosilta 0 - 1500, voin vakuuttaa että 3km jääpeitettä ei sillo tainnu löytyä mistää päi suomea

Suomessa myös oli sellanen pieni ongelma tohon aikaan, että 90% vuodesta meni hengissä selviämiseen ja sen valmisteluun. Kasvuaika valmistaudutaan hiki hatussa talveen ja talvi yritetään vaan selvitä. Ei siinä paljoa jääny muuhun aikaan ennen teollistumisen aikakautta.

Hiekkaneekerit ja mutiaiset sen sijaan on saanu elellä leveysasteilla, joilla selviää käytännössä koko vuoden lannevaatteella. Lienee siis loogista että aikaa jää syntyjen syvien pohtimiseen.



Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll