oon vissiin liia väsy tajuamaan näin aamusta

joo, itel oli kaveri joka teki, mut erinäisistä syistä se o nykyään ossaopäi suomee piilosilla.
Oliski.

omat mitä mul on: käsin piirrettyjä pääkalloja, demoneita, "vääntyneitä" sieluja. Biohazard logo. Omien lapsien nimet+syntymäajat, Hämähäkki+
seitti, ketjua, pirun kalloja.
kaikki black/grey paitsi lapsien nimet ja syntymäajat on sinisellä.