d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ihmettelen Suuresti > Miksi
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 4 2012 01:58pm
Quote (SK7 @ 4 Oct 2012 18:45)
VR:n junissa ei voi maksaa visa electron kortilla mutta kun tilaan pizzan kotiovelleni niin maksu electronilla käy oikein mainiosti. Valaiskaaha joku asiaan perehtynyt


Kyllä mä viime junamatkalla Hämeenlinnaan näin yhen kaverin ostavan kortilla lipun. Tää myyjä epäröi mut kaverilla ei ollu muuta ku kortti niin suostu kokeilee, ja ihan mallikkaasti onnistu.

Oli maksupääte kyllä mukana siinä.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 4 2012 03:15pm
Quote (KUF @ 4 Oct 2012 20:35)
JUNALIPUN VOI TULOSTAA NETISTÄKI NI EIKS SE SIT SITÄ TEE? :D


No jöö :3 Mut jos koko homma automatisoitais vaik lähiliikenteelt ni monelta virkaduunarilta lähtis se perjantaipullo :/<

Hauska juttu muuten http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/vr-visa-electron-aiheuttaa-ongelmia-junassa-vain-harvoin/2010/07/1159282
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 5 2012 06:37am
haha vittu köyhät matkustaa junalla :D
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 5 2012 06:39am
Quote (Rupsu @ 5 Oct 2012 15:37)
haha vittu köyhät matkustaa junalla :D


Tuski broidi nyt taxillakaa käy hinkkaa joesuu imatra välii... :wallbash:
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll