Quote (SK7 @ 4 Oct 2012 18:45)
VR:n junissa ei voi maksaa visa electron kortilla mutta kun tilaan pizzan kotiovelleni niin maksu electronilla käy oikein mainiosti. Valaiskaaha joku asiaan perehtynyt
Kyllä mä viime junamatkalla Hämeenlinnaan näin yhen kaverin ostavan kortilla lipun. Tää myyjä epäröi mut kaverilla ei ollu muuta ku kortti niin suostu kokeilee, ja ihan mallikkaasti onnistu.
Oli maksupääte kyllä mukana siinä.