Quote (Rzi @ 5 Oct 2012 17:42)
kiekossa ainaki yleinen käytäntö ettei tarvii sen kummemmi ilmotella ku ratkasuun asti mennään
Jos tuo on änärifoorumin sääntö niin sitten ok maksan mieluusti tuon miljuunan
Quote (Rocko @ 5 Oct 2012 17:41)
itsehän mitätöisin koko betin jos ei ole selkeesti mainittu näistä asioista aloitusviestissä. noh ei tätä(kään) asiaa voi tältä ihmelapselta vaatia...
mutta toisaalta silti tätä mieltä vielä
