d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sm Liiga Kierros D3 Igg Bet > Ug-samu Nyt
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 5 2012 09:42am
Quote (Rocko @ 5 Oct 2012 18:41)
itsehän mitätöisin koko betin jos ei ole selkeesti mainittu näistä asioista aloitusviestissä. noh ei tätä(kään) asiaa voi tältä ihmelapselta vaatia...


kiekossa ainaki yleinen käytäntö ettei tarvii sen kummemmi ilmotella ku ratkasuun asti mennään
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 5 2012 09:58am
Quote (Rzi @ 5 Oct 2012 17:42)
kiekossa ainaki yleinen käytäntö ettei tarvii sen kummemmi ilmotella ku ratkasuun asti mennään


Jos tuo on änärifoorumin sääntö niin sitten ok maksan mieluusti tuon miljuunan :lol:

Quote (Rocko @ 5 Oct 2012 17:41)
itsehän mitätöisin koko betin jos ei ole selkeesti mainittu näistä asioista aloitusviestissä. noh ei tätä(kään) asiaa voi tältä ihmelapselta vaatia...


mutta toisaalta silti tätä mieltä vielä :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 5 2012 10:15am
Quote (Elmeri @ 5 Oct 2012 18:58)
Jos tuo on änärifoorumin sääntö niin sitten ok maksan mieluusti tuon miljuunan  :lol:



mutta toisaalta silti tätä mieltä vielä :)


kyl se niin siellä menee
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 5 2012 11:05am
mulle käy iha hyvi +/- 0 ja seo sovittu elmerin kans, ite ton unohin mainita.

e: ja pidin tuota ite selvänä että ratkasuu mennään ku sm liigassa ei tasureita oo. mut se unohtu mainita ja siitä nyt kärsitään : D

This post was edited by do_NaUKI on Oct 5 2012 11:07am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 5 2012 11:51am
tosimiehet voittaa ihan sitä aitoa rahaa. satanen kilahti tästä kierroksesta pienellä haulla.

E: ja jottei tämä ole vain pelkkää legendaa niin kuveja:





This post was edited by Rocko on Oct 5 2012 12:17pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 5 2012 12:36pm
Quote (Rocko @ Oct 5 2012 07:51pm)
tosimiehet voittaa ihan sitä aitoa rahaa. satanen kilahti tästä kierroksesta pienellä haulla.

E: ja jottei tämä ole vain pelkkää legendaa niin kuveja:

http://i48.tinypic.com/15p1t2s.jpg

http://i48.tinypic.com/2my6gc2.jpg



100e ;D ite laitoin 100e betin singlenä jokereille ja sehä osu. ja sit tuo 2e betti meni vääri. aina 1 varma ja 1 missä on max kerroin.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 5 2012 12:41pm
Quote (do_NaUKI @ 5 Oct 2012 21:36)
100e ;D ite laitoin 100e betin singlenä jokereille ja sehä osu.


joku single :D jokerit vastaan joku keskinkertanen tappara... ite lähin oikeen kunnolla hakeen. harvinaista herkkua, et 6 osuu samalla kiekalla.

ainii mites ne sun viimeaikojen betit? eio varmaan rahaa tullu...

Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 5 2012 12:59pm
Quote (Rocko @ Oct 5 2012 08:41pm)
joku single :D jokerit vastaan joku keskinkertanen tappara... ite lähin oikeen kunnolla hakeen. harvinaista herkkua, et 6 osuu samalla kiekalla.

ainii mites ne sun viimeaikojen betit? eio varmaan rahaa tullu...

http://i.minus.com/ibsNt6ESnjZaSk.gif


on tullu iha hyvi, ja tuossaki tulu 150e voittoa aka 150 ilmasta kaljaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 5 2012 01:39pm
Quote (Rocko @ 5 Oct 2012 20:51)
tosimiehet voittaa ihan sitä aitoa rahaa. satanen kilahti tästä kierroksesta pienellä haulla.

E: ja jottei tämä ole vain pelkkää legendaa niin kuveja:

http://i48.tinypic.com/15p1t2s.jpg

http://i48.tinypic.com/2my6gc2.jpg


kuinka köyhä täytyy olla että veikkaa ja vielä pikkurahoilla
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 5 2012 01:56pm
Quote (Rzi @ Oct 5 2012 09:39pm)
kuinka köyhä täytyy olla että veikkaa ja vielä pikkurahoilla


ymmärrän pikkurahalla veikkaukset hyvinki jos kerroin vaan on iso, kertoimet 1-10 veikataa isolla 10-100 keskikokosella ja 100-3000 eurolla tai parilla
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll