☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kuoleeko Jsp
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1216
Replies: 44
Track Topic
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#21
Sep 29 2012 01:01pm
Quote (Ankeli @ 29 Sep 2012 19:31)
Eiköhä koleat säät aja koht kaikki tänne.
Nii kyllä se routa porsaan kotii ajaa 8D
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#22
Sep 29 2012 01:05pm
Quote (Napi @ 29 Sep 2012 19:33)
miten päästä eroon banaanikärpäsistä ?
mulla on keittiössä varmaan 150+
Laita jtn makeeta likörii lasii, omena tms ja laita se lasi pöyvälle ni ne kärpäset menee sinne ja irppaa
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#23
Sep 29 2012 01:13pm
Quote (soppamies @ 29 Sep 2012 22:01)
Nii kyllä se routa porsaan kotii ajaa 8D
Zup, hunaja ; )
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#24
Sep 29 2012 01:32pm
Quote (Ankeli @ 29 Sep 2012 22:13)
Zup, hunaja ; )
Eihä täs ihmeit, duunii ja irl idlausta himassa. Tossa tunti sitte pääsi himaa ja nyt paikallisessa nopee käymää ja huomen taas iltavuoroo töihi.
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#25
Sep 29 2012 03:25pm
kaikki kuolee aikanaan.
niihä se on.
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#26
Sep 29 2012 04:13pm
liettuan osio on aikalailla kuollu vois sanoo. Last post 33days ago
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#27
Sep 29 2012 05:06pm
Jos ei muuta ni Behe spammii tuhannen multin voimalla pitääkseen paikan pystyssä
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#28
Sep 29 2012 05:38pm
meikä herätti tän paika eloo perkelee.
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#29
Sep 29 2012 06:23pm
Quote (BatGirl @ Sep 29 2012 11:38pm)
meikä herätti tän paika eloo perkelee.
Et ainakaan sun pvp skilleillä ^^
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#30
Sep 29 2012 06:46pm
Niinhä näillä on tapana. Uusia (huom. multeja ei lasketa) käyttäjiä harvemmin eksyy näin antiikkiselle sivulle.
Sit me vanhat hyvät pikkuhiljaa lähdetään kans. aika tehä tilaa uudelle sukupolvelle. D3 spawnit ja softit vallatkoon paikat.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact