Quote (OjjiLol @ 30 Sep 2012 21:48)
köyhällä ei oo rahaa
just so happens that i bought the guy. eli rahaa ON. toisaalta nyt toisessa laidassa viilettää joku neloskentän ihme... nooo pari kierrosta ku menee niin muut pelurit kasvanu vitusti arvoo. voi sit ostaa vaikka filppulan.