d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 2
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 28 2012 05:18am
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 14:09)
Sinähä se tulit tänne taas päätäs aukoo 8D ja dodgeetkii viel, näköjään on iso suu mutta pienet teot 8D


auts yrität pelastaa tilanteen jollain duel uhoilulla? eio kyl järjellä pilattu jätkä...
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2012 05:24am
Quote (Rocko @ 28 Sep 2012 14:18)
auts yrität pelastaa tilanteen jollain duel uhoilulla? eio kyl järjellä pilattu jätkä...


Nii no unohin että et osaa pelaa, anteeks :'( mennääks sit vaikka ottaa wsg kisa : act 1 town -> andylle. Voin tulla antaa siun assalle viel bo ni et irppaa zombii siin matkalla 8D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 28 2012 05:35am
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 14:24)
Nii no unohin että et osaa pelaa


jos edes yrittäisit pelata samalla tavalla kun minä niin sulla olis sormet solmussa samantien. eiköhän nää sun paskajauhamiset oo jo nähty. tyyppiä eio ikinä näkyny missään merkittävissä peliporukoissa saatika sitten laddustarteissa missään rankeissa.
suosittelen harjottelemaan sitä mepiä ensin ennenku rupeet puhuun jostain dian vetämisestä full br. ei saatana, hyvät naurut taas.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 28 2012 06:15am
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2012 06:24am
Quote (Rocko @ 28 Sep 2012 14:35)
jos edes yrittäisit pelata samalla tavalla kun minä niin sulla olis sormet solmussa samantien. eiköhän nää sun paskajauhamiset oo jo nähty. tyyppiä eio ikinä näkyny missään merkittävissä peliporukoissa saatika sitten laddustarteissa missään rankeissa.
suosittelen harjottelemaan sitä mepiä ensin ennenku rupeet puhuun jostain dian vetämisestä full br. ei saatana, hyvät naurut taas.


Sinä et ole näköjään koskaan pvp pelannu jos tuut miulle huutelee että miulla menis sormet solmuu mikäli yrittäisin pelata samalla tavalla ku sie 8D ja meidän näkemyksemme merkittävästä peliporukasta on näköjään hieman eri... itse kuitenkiin pelasin europen parhaimpien duelaajien kanssa ja myös osallistuin nyt kolmesti europe mld tournamenttiin missä on mukana europen parhaat mld duelaajat. Joten mitäs jos sinä lopettaisit tuon paska jauhamisen ku et edes tiedä mistä puhut. Ja minulle ladder reset tai kuka siellä top 10 porukassa on ei merkkaa yhtään mitään koska pelaan pvm nii vähä, en yksinkertaisesti nää sitä merkitystä miksi juossaa päivästä toisee samaa runia... Ja mikäli sitä pvm pelailen niin pelaan sitte hc, sitäkään tuskin edes tiesit.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 28 2012 06:35am
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
Ja mikäli sitä pvm pelailen niin pelaan sitte  hc, sitäkään tuskin edes tiesit.


no tuskimpa voisin tietääkään kun ei äijää näy yhtikäs missään siellä... taidat sooloilla yksin blood mooria normaalilla läpi ja huudella boostia viikonpäivät.

Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
en yksinkertaisesti nää sitä merkitystä miksi juossaa  päivästä toisee samaa runia...


auts ei taida olla sitä porukkaa sinne.

Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
Sinä et ole näköjään koskaan pvp pelannu jos tuut miulle huutelee että miulla menis sormet solmuu mikäli yrittäisin pelata samalla tavalla ku sie 8D


juuh okei kyllä aika hiljaseks on jääny ulina kun joku on yrittäny mua vastaan koittaa (sillon joskus vuonna kivi ja keppi softinl kuten myös viime vuosina @ hc).

Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2012 06:44am
Quote (Rocko @ 28 Sep 2012 15:35)
no tuskimpa voisin tietääkään kun ei äijää näy yhtikäs missään siellä... taidat sooloilla yksin blood mooria normaalilla läpi ja huudella boostia viikonpäivät.



auts ei taida olla sitä porukkaa sinne.



juuh okei kyllä aika hiljaseks on jääny ulina kun joku on yrittäny mua vastaan koittaa (sillon joskus vuonna kivi ja keppi softinl kuten myös viime vuosina @ hc).


Sooloon kyllä mutta eipä oo boostia tarvinnu kannulla pyydellä, porukkaa kyllä löytyy pub / priv runnaamiseen mikäli ite jaksan tota pvm pelaa, mä voin ihan millo vaa tulla laittaa sut moorissa turpeen jatkoks mikäli haluut, sama se pelataanko softi nl vai hcl.

Oliko sulla vielä jotain muuta ulisemista tähän asiaan ?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 28 2012 06:58am
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:44)
Sooloon kyllä mutta eipä oo boostia tarvinnu kannulla pyydellä, porukkaa kyllä löytyy pub / priv runnaamiseen mikäli ite jaksan tota pvm pelaa, mä voin ihan millo vaa tulla laittaa sut moorissa turpeen jatkoks mikäli haluut, sama se pelataanko softi nl vai hcl.

Oliko sulla vielä jotain muuta ulisemista tähän asiaan ?


just -.- vasta sitten ku peli on kuollu niin kaikenmaailman muut ku behet rohkastuu lässyttään tätä ihme diipadaapaa. ollaan niin proo duelaajaa... ei jumalauta nyt.

Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2012 07:03am
Quote (Rocko @ 28 Sep 2012 15:58)
just -.- vasta sitten ku peli on kuollu niin kaikenmaailman muut ku behet rohkastuu lässyttään tätä ihme diipadaapaa. ollaan niin proo duelaajaa... ei jumalauta nyt.

http://i.imgur.com/1tYzh.gif


Dodgee sitte, en mä yö uniani menetä XD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 28 2012 07:04am
faidisfaidisfaidis
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll