Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
Ja mikäli sitä pvm pelailen niin pelaan sitte hc, sitäkään tuskin edes tiesit.
no tuskimpa voisin tietääkään kun ei äijää näy yhtikäs missään siellä... taidat sooloilla yksin blood mooria normaalilla läpi ja huudella boostia viikonpäivät.
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
en yksinkertaisesti nää sitä merkitystä miksi juossaa päivästä toisee samaa runia...
auts ei taida olla sitä porukkaa sinne.
Quote (soppamies @ 28 Sep 2012 15:24)
Sinä et ole näköjään koskaan pvp pelannu jos tuut miulle huutelee että miulla menis sormet solmuu mikäli yrittäisin pelata samalla tavalla ku sie 8D
juuh okei kyllä aika hiljaseks on jääny ulina kun joku on yrittäny mua vastaan koittaa (sillon joskus vuonna kivi ja keppi softinl kuten myös viime vuosina @ hc).