Oon khyl iha kujalla nykyää. Wrathin jälkee talentit ja yleisesti kaikkien speccien rotationit muuttunu aivan liikaa.
Catassa DS tultua pelailin pari kk palalla ja opeteltua muutamaa alttia mut bc&wrathin aikaa tuli pelailtua vähä enemmän.

lockilla tuli vedettyä instoja/raideja wrathin aikaa:

muilla +80lvl hahmoilla yhteensä suunilleen saman verran
edit/ monkilla opetellu pelailee ja talenttien jnejne muutoksia, varmaan hakkaan ton +60lvl ennen kun rupee levuttaa tosissaan jotain 90lvl
edit2/ sekin riippuu siitä miten kiinnostaako pelata tai jaksaako töiden ja muiden paskan tultua elämääni
This post was edited by ParaNoir1 on Oct 23 2012 03:46pm