d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ilmasta Rahaa
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 28 2012 12:22pm
Quote (Rzi @ 28 Sep 2012 21:11)
ei auta. pitäs jotain tehdä silti tai muuten alentaa

blahh, mulla koskaa tullu alennettuna, millä tekosyyllä ne alentaa sun tuen ? :O
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 28 2012 12:40pm
Quote (Napi @ 28 Sep 2012 21:22)
blahh, mulla koskaa tullu alennettuna, millä tekosyyllä ne alentaa sun tuen ? :O


koska en oo menny kuntouttavaan työtoimintaan tai työelämävalmennuksee
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Sep 28 2012 01:43pm
tyhjästä on vaikee nyhjästä 8)
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 29 2012 02:31am
Arsenal - Chelsea 1 _ _

TPS - HIFK _ _ 2

Lukko - Blues _ _ 2

Wolverhampton - Sheffield W 1 _ _

Charlton - Blackburn _ _ 2

Kokonaiskerroin: 45,54

Ilmasta rahaa tiedossa B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll