Quote (Pomppeli @ Sep 23 2012 02:41pm)
no empä tiiä. Vituttaa varsinki tuo samuelsson hankinta ...
Saa nähdä, itekkin odottelen kauhuissani mitä se saa aikaan / saako mitn.
Haluisin nähdä kyllä ees yhen helvetin hyvän hankinnan enskaudel ennen viimestä vaihtopäivää
inb4 perry
Inb4inb4 rzi
