Quote (hartwall @ 20 Sep 2012 10:36)
täh, tankkiwizzillähä jauhaa ainaki act 2 ihan naurettavan helposti. Act 3:kin menee suht nasevasti softin puolel ilman sen pahempia kuolemia
tarvis olla oikeestaa melee wizzu ja omistaa 500 milliä hcssa et sais a3 farmattua, mun varoilla ei mahdollista
Quote (UGsamu @ 20 Sep 2012 09:13)
ootsä katkera siitä ku et osaa pelata?
Katkera softien käsityksestä HC:sta
This post was edited by wani on Sep 20 2012 10:39am