d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saipa
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 19 2012 06:18am
Quote (Rocko @ 19 Sep 2012 13:06)
tahtoisin olla eri mieltä tästä. kun katto viimekin kauden pelejä niin pappa selänne oli jopa nopeampi kun 10-15 vuotta nuoremmat kollegansa. tuulispäänä viiletti laidalta läpi hyviin tekopaikkoihin.
kotoliigan iso kaukalo saattais vaan sopia entistä paremmin tohon pelityyliin. kaikki on ny kiinni siitä, et kiinnostaako enää tulla tänne takapajulaan.


jokanen tietää joka pelejä on kattonu. muut lässyttää tietämättä miten kova pelimies se on vieläkin

This post was edited by Rzi on Sep 19 2012 06:19am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 19 2012 06:29am
Quote (Rzi @ Sep 18 2012 10:18pm)



Urheilulehti :rofl:

Petteri Sihvonen on saanu muutaman kerran kiekosta päähän.

Quote (Rzi @ Sep 18 2012 08:41pm)
ducks>all mistä teitä detroit fanipoikia sikiää. voittanu parit mestaruudet ja sit alkanu fanittaa


Siitä se varmaan onki lähteny sillon -90 luvulla. Pelas Fedorovin ja yzermanin johdolla niin pirun hienoa peliä niin oli helppo semmosen 7 vuotiaan klopin ihastua joukkueeseen. En jaksa uskoa että sinäkään anaheimia kannattaisit jos selänne ei olis ikinä siellä pelannu.

This post was edited by Pomppeli on Sep 19 2012 06:31am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 19 2012 06:36am
Quote (Pomppeli @ 19 Sep 2012 15:29)
Urheilulehti :rofl:

Petteri Sihvonen on saanu muutaman kerran kiekosta päähän.



Siitä se varmaan onki lähteny sillon -90 luvulla. Pelas Fedorovin ja yzermanin johdolla niin pirun hienoa peliä niin oli helppo semmosen 7 vuotiaan klopin ihastua joukkueeseen. En jaksa uskoa että sinäkään anaheimia kannattaisit jos selänne ei olis ikinä siellä pelannu.


seppäsen artikkeli. lukisit edes loppuun
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 19 2012 06:36am
SAIPAAAA !!!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 19 2012 06:37am
Quote (Rzi @ Sep 19 2012 02:36pm)
seppäsen artikkeli. lukisit edes loppuun



kommentoin yleisesti nyt urheilulehteä vaan ja käytin sihvosta aseena. Tosin ei seppäselläkään kaikki inkkarit kanootissa ole. Paska lehti.

Tämä artikkeli kiteyttää urheilulehden tason:


http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/sihvonen-olen-pian-johtava-futisanalyytikkokin



This post was edited by Pomppeli on Sep 19 2012 06:39am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 19 2012 06:47am
Quote (Pomppeli @ 19 Sep 2012 15:37)
kommentoin yleisesti nyt urheilulehteä vaan ja käytin sihvosta aseena. Tosin ei seppäselläkään kaikki inkkarit kanootissa ole. Paska lehti.

Tämä artikkeli kiteyttää urheilulehden tason:


http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/sihvonen-olen-pian-johtava-futisanalyytikkokin

EIHÄN SUOMALAISET OSAA PELATA POTKUPALLOA
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 19 2012 06:49am
Quote (Pomppeli @ 19 Sep 2012 15:37)
kommentoin yleisesti nyt urheilulehteä vaan ja käytin sihvosta aseena. Tosin ei seppäselläkään kaikki inkkarit kanootissa ole. Paska lehti.

Tämä artikkeli kiteyttää urheilulehden tason:


http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/sihvonen-olen-pian-johtava-futisanalyytikkokin

Sihvonen ja Seppänenhä on iha huikeeta viihdettä :DD

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 19 2012 06:53am
Quote (Pomppeli @ 19 Sep 2012 15:37)
kommentoin yleisesti nyt urheilulehteä vaan ja käytin sihvosta aseena. Tosin ei seppäselläkään kaikki inkkarit kanootissa ole. Paska lehti.

Tämä artikkeli kiteyttää urheilulehden tason:


http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/sihvonen-olen-pian-johtava-futisanalyytikkokin


siellä on harvinaisen hauskaa tekstiä ja välillä myös asiaa rivien välissä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 19 2012 06:58am
Quote (eppo @ Sep 19 2012 02:49pm)
Sihvonen ja Seppänenhä on iha huikeeta viihdettä :DD



viihdettä tuo kyllä on ja oon itekki noille jutuille nauranut, mutta en urheilulehteä menis lukemaan niinku raamattua.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 19 2012 07:21am
VIHAAJAT VIHAA
SAIPA ON TÄLLÄ HETKELLÄ SUOMEN PARAS LÄTKÄJOUKKUE
/THREAD
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll