Quote (Rzi @ Sep 18 2012 10:18pm)
Urheilulehti

Petteri Sihvonen on saanu muutaman kerran kiekosta päähän.
Quote (Rzi @ Sep 18 2012 08:41pm)
ducks>all mistä teitä detroit fanipoikia sikiää. voittanu parit mestaruudet ja sit alkanu fanittaa
Siitä se varmaan onki lähteny sillon -90 luvulla. Pelas Fedorovin ja yzermanin johdolla niin pirun hienoa peliä niin oli helppo semmosen 7 vuotiaan klopin ihastua joukkueeseen. En jaksa uskoa että sinäkään anaheimia kannattaisit jos selänne ei olis ikinä siellä pelannu.
This post was edited by Pomppeli on Sep 19 2012 06:31am