d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voihan Kukkanen Sentään > Että Olen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 18 2012 06:44am
Quote (do_NaUKI @ 18 Sep 2012 14:26)
40e :D pienestä se elämä hymyilee. toisille tollane raha ei oo mitään. tänävuonna tuntiliksa töistä päälle 100e/h =)


noh mulle se on aikapaljon tällähetkellä
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 18 2012 07:02am
Quote (PMS @ Sep 18 2012 02:44pm)
noh mulle se on aikapaljon tällähetkellä


sillä saa melke 30milliä igg d3
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 18 2012 07:07am
Quote (do_NaUKI @ 18 Sep 2012 16:02)
sillä saa melke 30milliä igg d3


no wau, kuka ihmeen tollo ostais oikeella rahalla pikseleitä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 18 2012 08:34am
Quote (BebebBurns @ 18 Sep 2012 12:02)
ookko useinki nauttinu


nauttimatta turhaa
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 18 2012 08:35am
Köyhät kyykkyyn, onhan se kiva jos moisesta tuut iloseks
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll