d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pelaako Joku D3 Ja On Onnettoman Peeaa > Olis Ilmasta Paskaa
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 05:37pm
Quote (PMS @ 17 Sep 2012 02:35)
onvai xD juu pärjään aika hyvin infernon a1 :D en oo uskaltanu ees kävellä a2 :D


onko se sit hauskaa ku ei uskalla mitään? mene kokeilee niinku kovat jätkät tekee ja kuole vaikka. eihä tuo oo hc pelaamista
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 05:38pm
Quote (Rzi @ 17 Sep 2012 02:37)
onko se sit hauskaa ku ei uskalla mitään? mene kokeilee niinku kovat jätkät tekee ja kuole vaikka. eihä tuo oo hc pelaamista


kyllä mä olenki kuollu :D ei se siitä oo kiinni!
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:40pm
Quote (Rzi @ Sep 17 2012 02:37am)
onko se sit hauskaa ku ei uskalla mitään? mene kokeilee niinku kovat jätkät tekee ja kuole vaikka. eihä tuo oo hc pelaamista


ite menin kuolemaan 1.03 aikoihin mun monkilla, oli 42k hp ja 750 allres, dps vaan 10k.

kuolemine johtu kolmesta deepeeässäpelaajasta jotka päätti alkaa juoksemaan kesken elitepackin (pidin aggrot hyvin ja ne ois saanu sen packin alas hetkessä)

4x arcane torrenttia joita lähin sit itekki juoksemaan karkuun, mut vortex affiksi hoiti asiansa ja jouduin takasin keskelle tiimellystä.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:40pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 02:38am)
kyllä mä olenki kuollu :D ei se siitä oo kiinni!


fallen heroessin mukaa oot kuollu vaa lvl12 monkilla...
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 05:42pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 02:40)
fallen heroessin mukaa oot kuollu vaa lvl12 monkilla...


näinhän se o :DDDDD

poistin tossa pari päivää sitte kaik softi ukotki ja jaoin kamat!


Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:42pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 02:42am)
näinhän se o :DDDDD

poistin tossa pari päivää sitte kaik softi ukotki ja jaoin kamat!


doddi :)

itellä ei mitää muuta chäänssiä atm ku pelata softilla, ku tosiaan mokkulayhteys päällä..

kuhan kiintee aukee taas ni pääsee raiskaamaa hc:ta
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Sep 16 2012 06:29pm
Anna tänne vaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 07:28pm
hc kannalta jännä tuo rubberbandi. juokset, whirlaat tai mitä vaa eteenpäi ja yhtäkkiä teleporttaat takas packin keskelle. tuota tapahtuu aika usein. muuten kyllä latency aina siinä 30-50
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 12:22am
voin ilomielin ottaa vastaa jos sielä vielä jtn on (:
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 12:24am
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 02:42)
doddi :)

itellä ei mitää muuta chäänssiä atm ku pelata softilla, ku tosiaan mokkulayhteys päällä..

kuhan kiintee aukee taas ni pääsee raiskaamaa hc:ta


Ittel mokkula ja hyvi pyörii.. tosi välillä jännä kakkaa pukkaa ku peli jäätyy sellaseks ~5 sec :DDD Mut ikin en oo sentakii viel wipannu (: Vaa iha muista syistä 8D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll