Quote (Rzi @ Sep 17 2012 02:37am)
onko se sit hauskaa ku ei uskalla mitään? mene kokeilee niinku kovat jätkät tekee ja kuole vaikka. eihä tuo oo hc pelaamista
ite menin kuolemaan 1.03 aikoihin mun monkilla, oli 42k hp ja 750 allres, dps vaan 10k.
kuolemine johtu kolmesta deepeeässäpelaajasta jotka päätti alkaa juoksemaan kesken elitepackin (pidin aggrot hyvin ja ne ois saanu sen packin alas hetkessä)
4x arcane torrenttia joita lähin sit itekki juoksemaan karkuun, mut vortex affiksi hoiti asiansa ja jouduin takasin keskelle tiimellystä.