Quote (Rzi @ Sep 17 2012 02:27am)
en ole jättäny. en vaan menny vielä kuntouttavaan/harjotteluun siitä johtu
jos meinaat jotain ilmasta työharjottelua ni ymmärrän kyllä tilanteen selvästi.
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 02:00am)
oon opiskelija, lainaa
en väitä olevani pyhimys rahojeni kanssa mut ei toi laina riitä elämiseen koko vuoden ajaksi
e: mut nytkö rupesin oikeesti kelaa asiaa niin pohjimmiltaan se on mun omat päätökset johtanu tohon
hö mite masentavaa
Pikku vink vink:
Pilaa luottotietos jos oot opiskelija vielä vähintään vuoden.
Siis ota vaikka joku parin euron lasku jostain ja anna mennä ulosottoon ----> sossu ei voi kieltäytyä toimeentulotuen antamisesta.
muuten ---> ne pakottaa ottaa lisää lainaa.