d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 05:00pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 01:54am)
Tästä ku lähtee miettimään:

A: Elät työkkärillä ja sulla vitusti "turhia" laskuja

B: olet vielä opiskelija, etkä oo ottanu opintolainaa

C: emt kerro toki tarkemmin tilanteesta


oon opiskelija, lainaa

en väitä olevani pyhimys rahojeni kanssa mut ei toi laina riitä elämiseen koko vuoden ajaksi

e: mut nytkö rupesin oikeesti kelaa asiaa niin pohjimmiltaan se on mun omat päätökset johtanu tohon

hö mite masentavaa

This post was edited by hiivahirvio on Sep 16 2012 05:02pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 16 2012 05:01pm
:::::::::: DDDDDD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 05:27pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:52)
alennettuna, eli suomeks oot jättäny käymättä työkkärissä... (paha sinä)

mut joo, iteasiassa on yks kaveri joka säästää vituksee pelejä varten budjetoimalla ankarasti omat syömisensä/muut kulut (tyyliin käyttää 6x viikko 2e päivä ja kerran viikosssa elelee herroiks vitosella)


en ole jättäny. en vaan menny vielä kuntouttavaan/harjotteluun siitä johtu
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:30pm
Quote (Rzi @ Sep 17 2012 02:27am)
en ole jättäny. en vaan menny vielä kuntouttavaan/harjotteluun siitä johtu


jos meinaat jotain ilmasta työharjottelua ni ymmärrän kyllä tilanteen selvästi.



Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 02:00am)
oon opiskelija, lainaa

en väitä olevani pyhimys rahojeni kanssa mut ei toi laina riitä elämiseen koko vuoden ajaksi

e: mut nytkö rupesin oikeesti kelaa asiaa niin pohjimmiltaan se on mun omat päätökset johtanu tohon

hö mite masentavaa


Pikku vink vink:

Pilaa luottotietos jos oot opiskelija vielä vähintään vuoden.

Siis ota vaikka joku parin euron lasku jostain ja anna mennä ulosottoon ----> sossu ei voi kieltäytyä toimeentulotuen antamisesta.


muuten ---> ne pakottaa ottaa lisää lainaa.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 05:32pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 02:30am)
jos meinaat jotain ilmasta työharjottelua ni ymmärrän kyllä tilanteen selvästi.





Pikku vink vink:

Pilaa luottotietos jos oot opiskelija vielä vähintään vuoden.

Siis ota vaikka joku parin euron lasku jostain ja anna mennä ulosottoon ----> sossu ei voi kieltäytyä toimeentulotuen antamisesta.


muuten ---> ne pakottaa ottaa lisää lainaa.


tiedän
en vajoais nuin alas ;)

mielummin selviydyn niiku normaalit ihmiset

sitäpaitsi valmistun toivonmukaan vuoden sisää \o/
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:35pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 02:32am)
tiedän
en vajoais nuin alas ;)

mielummin selviydyn niiku normaalit ihmiset

sitäpaitsi valmistun toivonmukaan vuoden sisää \o/



Ite tekee omat päätöksensä näissä asioissa, ja arvostan kyllä jos yrität selvitä satkulla kuussa.

Kuhan vaan valaisin jos et olis sattunu tietämään

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2012 05:35pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 02:30)
jos meinaat jotain ilmasta työharjottelua ni ymmärrän kyllä tilanteen selvästi.





Pikku vink vink:

Pilaa luottotietos jos oot opiskelija vielä vähintään vuoden.

Siis ota vaikka joku parin euron lasku jostain ja anna mennä ulosottoon ----> sossu ei voi kieltäytyä toimeentulotuen antamisesta.


muuten ---> ne pakottaa ottaa lisää lainaa.


sitä meinaan
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:37pm
Quote (Rzi @ Sep 17 2012 02:35am)
sitä meinaan


joo, ite kävin tarpeeks monta kertaa tossa nykyajan orjuuttamisessa jota työharjotteluks kutsutaan.

nykyää passaan ihan suosiolla, ja tyhjät lupaukset yleensä toimii sen karenssin estämiseks..
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 05:39pm
mää oon alkanu ymmärtää ettei iha kaikki opiskelijat eläkkää näin alle satasen kuussa
siis kokopäiväopiskelijat, millä vitulla te elätte?

oon joskus maininnu tuttaville tosta ja ne on iha ihmeissää et mite mää pärjään
eikö ne opiskelijabudjetti jutut piäkkää paikkaasa

Quote (Posomies @ Sep 17 2012 02:35am)
Ite tekee omat päätöksensä näissä asioissa, ja arvostan kyllä jos yrität selvitä satkulla kuussa.

Kuhan vaan valaisin jos et olis sattunu tietämään


juuh on tuo imo jo vähän liian överiä
jos oikeasti alkais vaivaa nälkärajalla eläminen nii kyl mää hakisin töitä ennemmi :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 05:43pm
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 02:39)
mää oon alkanu ymmärtää ettei iha kaikki opiskelijat eläkkää näin alle satasen kuussa
siis kokopäiväopiskelijat, millä vitulla te elätte?

oon joskus maininnu tuttaville tosta ja ne on iha ihmeissää et mite mää pärjään
eikö ne opiskelijabudjetti jutut piäkkää paikkaasa



juuh on tuo imo jo vähän liian överiä
jos oikeasti alkais vaivaa nälkärajalla eläminen nii kyl mää hakisin töitä ennemmi :D


sillo ku mä opiskelin ni mulla oli rahaa laskuje jälkeen 120e per kuukaus noin 30e viikko ei mulla aina ees menny kaik rahat :P magaroonia tuli syötyy aikapal pelkä ketsupinki kans mut ei se pahaa ollu! :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll