d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Multille Nimi? > Jepulis
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:37pm
tai sit tee mitä behe sanoo

bend over bitch

ojenna ahteris et jsp saa raiskaa sua suoraa perseesee
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:38pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:34am)
unohdin mainita että tee nyt sitten topic tuonne why im locked, repay scam topic että haluaisit maksaa scammisi pois (jos niitä on ni replaymode tutkii asiaa) tässä voi mennä kanssa toki aikaa hetkinen mutta se on varma tapa saada tietoon mitä scammejä pitäisi maksaa pois


tätä oon miettiny, mutta eikös ne vois sitte vedota siihen ku olen ton topicin tehny, että olisin "tunnustanu" olevanu scammeri.

Tällähetkellä oottelen ny vaan kiltisti hetken ja messageeen seniorimodelle.

Ei täällä kai mitää järkeviä suomalaisia modeja oo jotka osais jeesii tälläsessä tilanteessa.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:39pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:37am)
tai sit tee mitä behe sanoo

bend over bitch

ojenna ahteris et jsp saa raiskaa sua suoraa perseesee


reps..

ja mitä edelliseen, ni joo, ootan ny tän tulevan viikon, ja jos ei mitään järkevää saa aikaseks, ni käytän sitte oljenkorren ja teen multin.


Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:42pm
Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:38)
tätä oon miettiny, mutta eikös ne vois sitte vedota siihen ku olen ton topicin tehny, että olisin "tunnustanu" olevanu scammeri.

Tällähetkellä oottelen ny vaan kiltisti hetken ja messageeen seniorimodelle.

Ei täällä kai mitää järkeviä suomalaisia modeja oo jotka osais jeesii tälläsessä tilanteessa.


ei ne voi siihen vetoo jollet tunnusta, kysyt mitä scammejä minulla on ja haluaisit maksaa ne pois jos ne on mukamas sun tekemiäs


Mun asiani hoiti imagomaisteri :D heti samanapäivänä viel ku se tunsi mut.

mutta siin voi mennä hetki myös että saa sen moden itselleen tutmimaan asiaa :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:44pm
mitä jos reporttaan tän siihe sun topikkiis
mitehä modet sit susta tykkää ^^
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:45pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 01:42am)
ei ne voi siihen vetoo jollet tunnusta, kysyt mitä scammejä minulla on ja haluaisit maksaa ne pois jos ne on mukamas sun tekemiäs


Mun asiani hoiti imagomaisteri :D heti samanapäivänä viel ku se tunsi mut.

mutta siin voi mennä hetki myös että saa sen moden itselleen tutmimaan asiaa :D


njoo, pitää kai huomenna tehä, mielessä kävi kyllä, että olisin lähettäny tälle yhelle modelle peeämmän missä vaadin prooffia tai otan senioriin yhteyttä, tiiä sitte miten toimis, vai toimisko ollenkaan.

Parhaimmassa tapauksessa se tiätysti tajuais, että prooffia ei oo, tai sitte jotain niin naurettavaa, että satukirjatki menee vakuuttavammin läpi ja unlockkais mut mun fygyillä.

Mut tod näkösesti jatkais vaa mykkäkoulua.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:46pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:44am)
mitä jos reporttaan tän siihe sun topikkiis
mitehä modet sit susta tykkää ^^


Jos totta puhutaan ni aivan sama, jos jollain modella ees hitusen järkeä, ni ymmärtää kyllä.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 04:48pm
Quote (Posomies @ Sep 17 2012 01:46am)
Jos totta puhutaan ni aivan sama, jos jollain modella ees hitusen järkeä, ni ymmärtää kyllä.


miten paljon uskoa sulla on d2jsp:n modeihin?

sitähän minäkin, tee se multi ^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 04:50pm
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 01:48)
miten paljon uskoa sulla on d2jsp:n modeihin?

sitähän minäkin, tee se multi ^


tästä saat warnia. et saa kannustamaan tommosta. sääntörikkomus sekin.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 04:50pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:48am)
miten paljon uskoa sulla on d2jsp:n modeihin?

sitähän minäkin, tee se multi ^


njaa, ootan vielä tän tulevan viikon, ei täällä kumminkaa mitää muuta tehä ku valitetaa vaa tulevasta 1.05:sta baban nerffien osalta, vaikka ei osata kattoa kokonaiskuvaa.


1.05:n jälkeen saattaa taas jotain rakentavaa tulla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll