d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 15 2012 08:13pm
Quote (Pavise @ Sep 16 2012 03:30am)
sinulle sentään ihan oikea syy laittaa lukot

mie sain lukot aikonaan kun declinasin jonkun kanssa 40fg traden, josta sitten loppujen lopuksi repaynä jouduin maksamaan 5fgtä. Parasta oli vielä että lukot tuli ~2 vuotta traden jälkeen..


huoh, mahto olla kiva ylläri..

nooh, jos nää äfgeet häviää ku saan lukot auki ni tiiämpähän että pidän kaiken sen jälkeen ihan igg:nä, harmi vaa että fg o "vakaa" valuutta joka ei kärsi inflaatiosta..

tai sitte vois riskillä vaa sijoittaa aina legacy nat ringeihin..

kaljatki loppu, eikä jaska enää farmailla, vois mennä koisii ja katella joskos ne sais huomenna jo aikaseks laittaa sen pm:n


Quote (CeePee @ Sep 16 2012 03:15am)
Veikkaampa ettei olis menny lukkoon ellei tuota 3,8k fg olis ollu.


Voip olla, mut nostan joo paskamyrskyn jos ne vetää fg:t nollii
Member
Posts: 14,888
Joined: Feb 18 2006
Gold: 332.92
Trader: Trusted
Sep 15 2012 11:00pm
Vastauskin tuli tässä:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64600751&f=293

Jos olet kiinnostunut hankkimaan lukon pois, niin lue stickyt ennen kuin postaat toista kertaa.
Jos on yleistä kysyttävää tuosta prosessista, niin voit viestittää mulle.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 16 2012 12:45am
ouch
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 16 2012 01:56am
Quote (imagomaisteri @ 16 Sep 2012 07:00)
Vastauskin tuli tässä:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64600751&f=293

Jos olet kiinnostunut hankkimaan lukon pois, niin lue stickyt ennen kuin postaat toista kertaa.
Jos on yleistä kysyttävää tuosta prosessista, niin voit viestittää mulle.


auts. :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 02:53am
amatöörien puuhastelua taas... turha selittää kun paskat on jo housussa.



Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 16 2012 02:54am
Quote (Rocko @ 16 Sep 2012 11:53)
turha parkuu kun paskat on jo housussa.



fix'd

Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 16 2012 02:55am
Quote (imagomaisteri @ Sep 16 2012 08:00am)
Vastauskin tuli tässä:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64600751&f=293

Jos olet kiinnostunut hankkimaan lukon pois, niin lue stickyt ennen kuin postaat toista kertaa.
Jos on yleistä kysyttävää tuosta prosessista, niin voit viestittää mulle.


ouch
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Sep 16 2012 02:57am
Oikein multaajalle/scammerille. Opi virheistäsi
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:27am
Mitä hemmettiä!

En kyl tasan tarkkaa oo scammannu mitään toisella accountilla, jotain pientä selvitystä olis kiva nyt tulla.

Nyt kyllä vituttaa ja ankarasti, Mistä hemmetistä ne ees tommosta repii
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Sep 16 2012 05:36am
Hahahaha how does this make you feel, hajottaako nulikka kun virtuaalirahas meni etkä saa ostettua shakoja :)))))))))))))))))))

BOOMSHAKALAKAAAAAAA
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll