Quote (Pavise @ Sep 16 2012 03:30am)
sinulle sentään ihan oikea syy laittaa lukot
mie sain lukot aikonaan kun declinasin jonkun kanssa 40fg traden, josta sitten loppujen lopuksi repaynä jouduin maksamaan 5fgtä. Parasta oli vielä että lukot tuli ~2 vuotta traden jälkeen..
huoh, mahto olla kiva ylläri..
nooh, jos nää äfgeet häviää ku saan lukot auki ni tiiämpähän että pidän kaiken sen jälkeen ihan igg:nä, harmi vaa että fg o "vakaa" valuutta joka ei kärsi inflaatiosta..
tai sitte vois riskillä vaa sijoittaa aina legacy nat ringeihin..
kaljatki loppu, eikä jaska enää farmailla, vois mennä koisii ja katella joskos ne sais huomenna jo aikaseks laittaa sen pm:n
Quote (CeePee @ Sep 16 2012 03:15am)
Veikkaampa ettei olis menny lukkoon ellei tuota 3,8k fg olis ollu.
Voip olla, mut nostan joo paskamyrskyn jos ne vetää fg:t nollii