d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 08:33am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Sep 17 2012 02:20pm)
nyt todisteet pöydälle tai gtfo  :mad:


Scammit jayzboynki ^^ Tais sun lukot mennä vahingossa posolle 8)

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 17 2012 08:34am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 08:35am
mitäs seppo
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 17 2012 08:42am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 17 Sep 2012 12:26)
syytät mua vakavalla asialla, vaadin todistusaineistoa! koitatko kenties pilata mun rehdin maineen?  :angry:


perhanan scämmeri :mad:
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 17 2012 08:52am
oon tällä hetkellä trustedtagi jonossa kuulemma (tieto tullut korkealta), kohta tulee siniset tagit postisa ja pääsee nauttii mehevistä vip-eduista
haters gona hate ;)
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Sep 17 2012 08:56am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 17 Sep 2012 17:52)
oon tällä hetkellä trustedtagi jonossa kuulemma (tieto tullut korkealta), kohta tulee siniset tagit postisa ja pääsee nauttii mehevistä vip-eduista
haters gona hate  ;)



Mulle onkin tulossa punaset tagit. ET REVI SIITÄ.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 17 2012 09:46am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 17 Sep 2012 17:52)
oon tällä hetkellä trustedtagi jonossa kuulemma (tieto tullut korkealta), kohta tulee siniset tagit postisa ja pääsee nauttii mehevistä vip-eduista
haters gona hate  ;)


itsehän ostin juuri 51% microsoftin osakkeista, ja huomenna käyn varmaankin tyttöystävän kanssa kuussa pikaisella illallisella

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 09:52am
Quote (Pavise @ 17 Sep 2012 18:46)
itsehän ostin juuri 51% microsoftin osakkeista, ja huomenna käyn varmaankin tyttöystävän kanssa kuussa pikaisella illallisella


itse porasin tänään mun pihallani ja löysin öljy löydön! Minusta tulee maailman rikkain vihdoinkin!
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 17 2012 11:11am
ite kävin paskalla
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 12:05pm
Quote (Pavise @ Sep 17 2012 03:46pm)
itsehän ostin juuri 51% microsoftin osakkeista, ja huomenna käyn varmaankin tyttöystävän kanssa kuussa pikaisella illallisella


seems_legit
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 17 2012 12:09pm
Quote (EasyCoolWin @ 17 Sep 2012 21:05)
seems_legit


myönnetään, huijasin

ei mulla mitään tyttöystävää oo :(

e- kuuhun lennän kyllä silti vaikka yksin :evil:

This post was edited by Pavise on Sep 17 2012 12:29pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll