Quote (Pavise @ 17 Sep 2012 18:46)
itsehän ostin juuri 51% microsoftin osakkeista, ja huomenna käyn varmaankin tyttöystävän kanssa kuussa pikaisella illallisella
itse porasin tänään mun pihallani ja löysin öljy löydön! Minusta tulee maailman rikkain vihdoinkin!