d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 14 2012 03:32pm
Iha hyvis laskuis täs musaa järkkäilen ja yhen sirkan nautin ja sitten nukun hyvin :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 10:20pm
Quote (Ankeli @ Sep 15 2012 12:32am)
Iha hyvis laskuis täs musaa järkkäilen ja yhen sirkan nautin ja sitten nukun hyvin :)


nauti aamun tuliaisist
ite päissään aika päissöö nukkumaan pitäs mennä mut talonhuiltajana mummoista on piettävä huolu
kaljaa hyvää ei heitettä hukkaan :D

haha perjantai on päviä milloi kukkaa suomalaine tee mittä järkeä :D
paitsi ankelia käy sääliks koitaha kestää :)

This post was edited by hiivahirvio on Sep 14 2012 10:23pm
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 15 2012 07:53am
krapula.

tutti suussa suihkun lattialla bob marleytä kuunnellen

lossit jeesaa
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 15 2012 08:43am
aivan kaamee olo
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 15 2012 08:44am
Quote (Rocko @ Sep 15 2012 05:43pm)
aivan kaamee olo


mitäs kuuntelet sitä hardstylee
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 15 2012 08:49am
käväsin kaverilla ja ny taas lepäilemäs
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 15 2012 10:56am
no mitäs täs. ateenassa punaviiniä siemaillen.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 15 2012 11:03am
Quote (Rocko @ 15 Sep 2012 17:43)
aivan kaamee olo




Quote (Rupsu @ 15 Sep 2012 19:56)
no mitäs täs. ateenassa punaviiniä siemaillen.


aika hienostunutta
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 21 2012 06:29am
Koti-ilta.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 21 2012 06:30am
pikavippi ja radallle::D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll