Quote (Ankeli @ Sep 15 2012 12:32am)
Iha hyvis laskuis täs musaa järkkäilen ja yhen sirkan nautin ja sitten nukun hyvin

nauti aamun tuliaisist
ite päissään aika päissöö nukkumaan pitäs mennä mut talonhuiltajana mummoista on piettävä huolu
kaljaa hyvää ei heitettä hukkaan

haha perjantai on päviä milloi kukkaa suomalaine tee mittä järkeä

paitsi ankelia käy sääliks koitaha kestää
This post was edited by hiivahirvio on Sep 14 2012 10:23pm