d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Muutto Kerrostalon Neljännestä > Omakotitaloon 5h+k+sauna
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 13 2012 11:52am
Quote (Pomppeli @ Sep 13 2012 04:41pm)
Hyvä postaus hermanni. Mites esim. opiskelija, joka muuttaa ulkopaikkakunnalle opiskelemaan. Miten ajattelit, että hän asuu?


ei toi höpsöttelijä oo koskaa opiskellu

This post was edited by Gastly on Sep 13 2012 11:52am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 12:06pm
Quote (Pomppeli @ 13 Sep 2012 20:50)
Kyllä, mutta lähinnä otin alun perinkin kantaa opiskelijan näkökulmasta (500e opintotuki / kk) tuohon sipulin kommenttiin, että ainoastaan idiootit asuu vuokralla.


Joo, ohan niitäki jokka siihen pystyy, mut taitaa olla harvassa. tai ovat jonku siivellä :p
En oo kuullu ikinä opiskelijasta joka ois ollu oikeesti rahoissa :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 13 2012 12:35pm
Quote (A2K @ Sep 13 2012 09:06pm)
Joo, ohan niitäki jokka siihen pystyy, mut taitaa olla harvassa. tai ovat jonku siivellä :p
En oo kuullu ikinä opiskelijasta joka ois ollu oikeesti rahoissa :D


yhellä kaverilla on 40k tilillä ja on opiskelija.. mut en sit tiiä paljo pitää olla fyrkkaa et on rahois :D

imo toi kaveri on
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 13 2012 12:41pm
Quote (UGsamu @ 13 Sep 2012 21:35)
yhellä kaverilla on 40k tilillä ja on opiskelija.. mut en sit tiiä paljo pitää olla fyrkkaa et on rahois :D

imo toi kaveri on


Niin.. Lottovoittajat, perijät, rikkaiden lapset sekä fiktiiviset hahmot on erikseen..
Ellei oo töitä tehny jo parikin vuotta kuluttamatta senttiäkään.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 13 2012 06:03pm
eipä tässä. kuuntelen just 8bittistä musaversiota pink floydin dark side of the moonist o.O

sc2 sillontällön, sarjoja ja lopputyötä lähinnä tulee tehtyy

e: ja asun edelleen perseensilmän kokosessa pienessä yksiössäni =)

This post was edited by hiivahirvio on Sep 13 2012 06:04pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 13 2012 06:08pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 14 2012 03:03am)
eipä tässä. kuuntelen just 8bittistä musaversiota pink floydin dark side of the moonist o.O

sc2 sillontällön, sarjoja ja lopputyötä lähinnä tulee tehtyy

e: ja asun edelleen perseensilmän kokosessa pienessä yksiössäni =)


snadit yksiöt on justiinsa mukavia, viihtysiä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 13 2012 06:10pm
Quote (Gastly @ Sep 14 2012 03:08am)
snadit yksiöt on justiinsa mukavia, viihtysiä


juuh! sain just viikonloppuna tolle pikkupihalle sohvanki. kyllä kelpaa kiskoa aamukessuja pehmeäl sohval :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 13 2012 06:12pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 14 2012 03:10am)
juuh! sain just viikonloppuna tolle pikkupihalle sohvanki. kyllä kelpaa kiskoa aamukessuja pehmeäl sohval :D


hyi, vihaan sisällä polttamist
tai siis se ite polttamise akti on epämukava, mut diggaan siit hajust joka tarttuu kaikkee
justiisa väärinpäi kait :D

tosin talvel ei kyl itekää jaksa millää pihalle, avasee vaa ikkunaa ja kiskoo sit siinä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 13 2012 06:14pm
Quote (Gastly @ Sep 14 2012 03:12am)
hyi, vihaan sisällä polttamist
tai siis se ite polttamise akti on epämukava, mut diggaan siit hajust joka tarttuu kaikkee
justiisa väärinpäi kait :D

tosin talvel ei kyl itekää jaksa millää pihalle, avasee vaa ikkunaa ja kiskoo sit siinä



joo sama. savu menee silmiin, karstaa jokapaikassa. mutko käy pihalla ja tulee takas nii huone haisee raikkaalle baarille se on jepa haju :D

e: mut soffa tosiaan oon tossa pihalla, ei pelkoa et tänne jottaa sohvaa mahuttas :D

This post was edited by hiivahirvio on Sep 13 2012 06:15pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 13 2012 06:23pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 14 2012 03:14am)
joo sama. savu menee silmiin, karstaa jokapaikassa. mutko käy pihalla ja tulee takas nii huone haisee raikkaalle baarille se on jepa haju :D

e: mut soffa tosiaan oon tossa pihalla, ei pelkoa et tänne jottaa sohvaa mahuttas :D


äh ai pihal vai
päissää ni ei tajunnu lukea kunnol tota edellist postia
mut joo kyl ehottomasti paras on aina se ku käy pienil talvipakkasil tupakal tuol kylmäs, virkistävää!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll