Quote (Gastly @ Sep 14 2012 03:12am)
hyi, vihaan sisällä polttamist
tai siis se ite polttamise akti on epämukava, mut diggaan siit hajust joka tarttuu kaikkee
justiisa väärinpäi kait

tosin talvel ei kyl itekää jaksa millää pihalle, avasee vaa ikkunaa ja kiskoo sit siinä
joo sama. savu menee silmiin, karstaa jokapaikassa. mutko käy pihalla ja tulee takas nii huone haisee raikkaalle baarille se on jepa haju

e: mut soffa tosiaan oon tossa pihalla, ei pelkoa et tänne jottaa sohvaa mahuttas
This post was edited by hiivahirvio on Sep 13 2012 06:15pm