d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys Liittyen Andröidii
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 11 2012 06:16am
Quote (LolBastard @ 11 Sep 2012 14:15)
sit siihen saa 9,90€ tollasen hello kitty suojapussin <3


no se olikin ainoo pointti, olivat vaan loppuneet :(
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 11 2012 06:19am
Quote (Sape @ Sep 11 2012 03:13pm)
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/E1080BLACK/samsung-e1080-musta


voin kertoo että toi puhelin ei hajoo millään. teijän 500e luurit hajoo pelkästään jo taskussa ;F


Jes? Ominaisuuksista jengi maksaa, joku haluaa Spotifyn ja joku grillata makkaraa luurillaan, kukin tyylillään. Eipä ole muutenkaan tapana hajotella puhelimiani, varsinkaan 500e luureja. Ja 24e hinta vähän päihittää ton tuhoutumattomuuden tarkotuksen imo
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 06:20am
Quote (Ehmed @ Sep 11 2012 03:19pm)
Jes? Ominaisuuksista jengi maksaa, joku haluaa Spotifyn ja joku grillata makkaraa luurillaan, kukin tyylillään. Eipä ole muutenkaan tapana hajotella puhelimiani, varsinkaan 500e luureja. Ja 24e hinta vähän päihittää ton tuhoutumattomuuden tarkotuksen imo


imo, ois aika kova ominaisuus B)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 12 2012 03:52pm
miten vitus kaikki saa aina luurin paskaks? mulla ei oo koskaa hajonnu yksään

tai yhen oon kuluttanu kokonaan loppuun, eka sippas värinä sit kaijutin mut silti lähtee vielä päälle ja toimii, oli käytös joku 7-8v

This post was edited by Speedparts on Sep 12 2012 04:11pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Sep 12 2012 05:01pm
Quote (tolppa @ 11 Sep 2012 11:34)
Peru ja ota iphone


Tossa about samat specsit ku iphonessa ja maksaa vaa vähä yli huntin :D

Ja lisäks android > se imikäliekäyttis
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 13 2012 02:41am
Quote (Antichrist- @ Sep 13 2012 12:01am)
Tossa about samat specsit ku iphonessa ja maksaa vaa vähä yli huntin :D

Ja lisäks android > se imikäliekäyttis


Selvä geissi. Iphone 5 tilaukseen lähtee heti kuhan vaa voi ennakko tilata.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 13 2012 05:48am
Quote (tolppa @ 13 Sep 2012 11:41)
Selvä geissi. Iphone 5 tilaukseen lähtee heti kuhan vaa voi ennakko tilata.


>samsung tarjolla androidilla
>ostaa iphonen
>TTETT
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 13 2012 07:26am
Quote (tolppa @ Sep 13 2012 11:41am)
Selvä geissi. Iphone 5 tilaukseen lähtee heti kuhan vaa voi ennakko tilata.


no tossa nyt ei oo minkäänlaista järkee. ellei sitten oo apple-fanboy ja pakko saada :bonk:
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 13 2012 11:02pm
Quote (Ehmed @ Sep 13 2012 02:26pm)
no tossa nyt ei oo minkäänlaista järkee. ellei sitten oo apple-fanboy ja pakko saada  :bonk:


No voi kyl ollakki et otan 4 s kuhan hinnat vähä tippuu. Onks isosti kokemuksii 5 ku ei oo järkii ostaa sitä?
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 21 2012 03:10am
Quote
RA628600023CN  2012  departure from transit office of exchange    FINLAND (INCLUDING THE ?LAND ISLANDS)      2012-09-16 


Voiha video. Seurantakoodi näyttäs et on jumahtanu kiinan tulliin. Kohta viikon ollu tuossa tilassa. . Kauankohan kestää, että pääsee matkaan..
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll