Quote (Ehmed @ Sep 11 2012 03:19pm)
Jes? Ominaisuuksista jengi maksaa, joku haluaa Spotifyn ja joku grillata makkaraa luurillaan, kukin tyylillään. Eipä ole muutenkaan tapana hajotella puhelimiani, varsinkaan 500e luureja. Ja 24e hinta vähän päihittää ton tuhoutumattomuuden tarkotuksen imo
imo, ois aika kova ominaisuus