d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tupakointi. > ..
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 10 2012 02:02pm
Quote (Rupsu @ 10 Sep 2012 22:50)
Ok, kiitti sikahyvästä vinkistä. Lähen ke kolmeks kuukaudeks kreikkaan töihin.


Kuin vitun köyhä pitää olla että tarvii käydä töissä?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 10 2012 02:03pm
Quote (Rocko @ Sep 10 2012 09:59pm)
tämä on kyllä harvinaisen totta. suurin osa omasta nykykaveripiiristä kessuttelee. omat kaverit on koittanu lopettaa, mutta aina parin viikon jälkeen ne taas vetää tervaa keuhkoihin 24/7. saatan nähdä viihteellä jotain kavereiden kavereita ja kun niiden kanssa rupattelee käy ilmi, että "joo pitäis olla kessuttelematta. tässä viikon ollu ilman. mä nyt kuitenkin tuun tähän istuskeleen".
juuh okei. ehkä kannattais olla eka jonkin aikaa kokonaan ilman. sitten osaa jo ehkä pitää päänsä, ettei varmasti lankea vaikka tuliskin oltua viihteellä semmosessa paikassa jossa kessutellaan.



Tuo kessuttelu on kans semmonen, että se on vähän yksilöstä kiinni, että kenellä siihen oikeesti tulee se fyysinen riippuvuus ja kenelle ei. Itsekin poltin, vaikka kuinka monta vuotta askin päivässä, mutta ikinä, siis ei ikinä kertaakaan missään vaiheessa mulla ollut ns. "nikkistä", vaan se oli vaan semmonen tapa, ja sitten kun olin kasvanut tarpeeksi isoksi ja viisaaksi, niin lopetin seinään ja ei oo tarvinnut polttaa, paitsi joskus humalassa huvin vuoksi.

Sitten taas tunnen porukkaa, jotka polttanut paljon vähemmän aikaa ja vähemmän kun minä, mutta kauheissa nikkiksissä tärisee, jos eivät saa kessua ...
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 10 2012 02:04pm
tapariippuvuutena mäki tupakoinnin enemmän nään

koskaan en oo kyl lopettanu, mut sillonku oon joutunu olee ilman huomaan vaa kaipaavani savuja
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Sep 10 2012 02:05pm
Käytä nuuskaa, worked since 8/2010
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 10 2012 02:16pm
Quote (Allu3 @ 10 Sep 2012 23:05)
Käytä nuuskaa, worked since 8/2010


ja tuhoat kaiken limakalvoihin liittyvän? nty
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Sep 10 2012 02:17pm
mm.. koska tupakointi on ihan turhaa ja ne ketkä sanovat minua jonneksi koska en laittanut mitä/miksi kysymys lauseeseen . pahoittelen lukihäriötäni.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 10 2012 02:18pm
Quote (BatGirl @ Sep 10 2012 10:17pm)
mm.. koska tupakointi on ihan turhaa ja ne ketkä sanovat minua jonneksi koska en laittanut mitä/miksi kysymys lauseeseen . pahoittelen lukihäriötäni.


Vitun jonne.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Sep 10 2012 02:19pm
Quote (Rocko @ Sep 10 2012 11:16pm)
ja tuhoat kaiken limakalvoihin liittyvän? nty


Ennemmin kuin keuhkot. Hirveän monella on vaan ajatuksena nuuskasta, että jo n. 1-2v käytöllä sormi ylttää silmän kohalle suun kautta, hyi mitä stereotypiaa.
T. noin 3-4v käyttänyt eikä sormilla kaiveta silmiä sen enempää kuin porukka, ketkä ei käytä nuuskaa
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Sep 10 2012 02:19pm
Quote (Pomppeli @ Sep 10 2012 11:18pm)
Vitun jonne.



tätämä just tarkoitan . täällä d2jsp.orgissa on vaan kusipäitä jotka eivät piittaa mistään...
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 10 2012 02:19pm
Quote (Allu3 @ Sep 10 2012 11:05pm)
Käytä nuuskaa, worked since 8/2010


Go Back To Suomi Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll