Quote (Rocko @ Sep 10 2012 09:59pm)
tämä on kyllä harvinaisen totta. suurin osa omasta nykykaveripiiristä kessuttelee. omat kaverit on koittanu lopettaa, mutta aina parin viikon jälkeen ne taas vetää tervaa keuhkoihin 24/7. saatan nähdä viihteellä jotain kavereiden kavereita ja kun niiden kanssa rupattelee käy ilmi, että "joo pitäis olla kessuttelematta. tässä viikon ollu ilman. mä nyt kuitenkin tuun tähän istuskeleen".
juuh okei. ehkä kannattais olla eka jonkin aikaa kokonaan ilman. sitten osaa jo ehkä pitää päänsä, ettei varmasti lankea vaikka tuliskin oltua viihteellä semmosessa paikassa jossa kessutellaan.
Tuo kessuttelu on kans semmonen, että se on vähän yksilöstä kiinni, että kenellä siihen oikeesti tulee se fyysinen riippuvuus ja kenelle ei. Itsekin poltin, vaikka kuinka monta vuotta askin päivässä, mutta ikinä, siis ei ikinä kertaakaan missään vaiheessa mulla ollut ns. "nikkistä", vaan se oli vaan semmonen tapa, ja sitten kun olin kasvanut tarpeeksi isoksi ja viisaaksi, niin lopetin seinään ja ei oo tarvinnut polttaa, paitsi joskus humalassa huvin vuoksi.
Sitten taas tunnen porukkaa, jotka polttanut paljon vähemmän aikaa ja vähemmän kun minä, mutta kauheissa nikkiksissä tärisee, jos eivät saa kessua ...