Quote (Rocko @ Sep 8 2012 04:24am)
kuinka VITUN köyhä pitää olla, että omistaa muijan joka ragee miehen tekemisistä? ei nyt vittu oikeesti...
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif
kuiha köyhä pitää olla luukuttaa samoja juttuja samoja giffejä kerta toisensa perään
lyön vaikka vetoo et behen muija on ruma/läski
syö vaikka se huoras iha sama mulle