Quote (PMS @ Sep 8 2012 06:48pm)
muistaakseni tmc saatii jo toimintaa 2003

oli se privaattina iha vitun kauva enneku tuli massoille
saatto kai se ollakki, en vaa ite käyttäny
legittinä duelasin suurimmaksi osaksi
This post was edited by hiivahirvio on Sep 8 2012 09:55am