d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jonnet Ei Muista
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 8 2012 09:01am
Quote (hiivahirvio @ 8 Sep 2012 18:00)
tollasta just oli hc duelit

siks sanoinki low duelit, koska niissä ei ollu haxereit/ei ollu syytä käyttää.


ai hc lowduells?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 09:07am
Quote (PMS @ Sep 8 2012 06:01pm)
ai hc lowduells?


jöö.
29 lvl summon necce oli suht brutaali vehe autoaimil tai 49 lvl baba telechargeamul mut muute ei niil kanoil sun muilla ollu kovin käyttöö
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 8 2012 09:39am
Quote (hiivahirvio @ 8 Sep 2012 18:07)
jöö.
29 lvl summon necce oli suht brutaali vehe autoaimil tai 49 lvl baba telechargeamul mut muute ei niil kanoil sun muilla ollu kovin käyttöö


ei kanoil mutta sitte taas tmc oli ihan kova sana ja fc autoaimilla sillai yllätyksenä kun käytettiin :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 09:42am
Quote (PMS @ Sep 8 2012 06:39pm)
ei kanoil mutta sitte taas tmc oli ihan kova sana ja fc autoaimilla  sillai yllätyksenä kun käytettiin :D


ainii tmc.. :D

low duelasin enneku se tuli kuvioihi
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 8 2012 09:48am
Quote (hiivahirvio @ 8 Sep 2012 18:42)
ainii tmc.. :D

low duelasin enneku se tuli kuvioihi


muistaakseni tmc saatii jo toimintaa 2003 :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 09:54am
Quote (PMS @ Sep 8 2012 06:48pm)
muistaakseni tmc saatii jo toimintaa 2003 :D


oli se privaattina iha vitun kauva enneku tuli massoille
saatto kai se ollakki, en vaa ite käyttäny

legittinä duelasin suurimmaksi osaksi

This post was edited by hiivahirvio on Sep 8 2012 09:55am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 8 2012 09:56am
Quote (hiivahirvio @ 8 Sep 2012 18:54)
oli se privaattina iha vitun kauva enneku tuli massoille
saatto kai se ollakki, en vaa ite käyttäny

legittinä duelasin suurimmaksi osaksi


juu ja aika harvoilla oli :D

ite vetelin 49 blizzerillä melekeen aina :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 10:00am
Quote (PMS @ Sep 8 2012 06:56pm)
juu ja aika harvoilla oli :D

ite vetelin 49 blizzerillä melekeen aina :D


heh mul oli koko kirjo

lemppari oli ehkä 29 summon nece :D

vittu, tekis mieli melkää tehä joku low dueler mut tuskipa siel ois duelaajii
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 8 2012 10:05am
Quote (hiivahirvio @ 8 Sep 2012 19:00)
heh mul oli koko kirjo

lemppari oli ehkä 29 summon nece :D

vittu, tekis mieli melkää tehä joku low dueler mut tuskipa siel ois duelaajii


no ei siel kauheest oo varmaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll