d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 7 2012 04:21am
Pitäs lähtee kaljakaupoille ^^
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 7 2012 04:50am
NUSSIN KISSAA JA BAIJAAN ÄMMÄÄ

This post was edited by KUF on Sep 7 2012 04:51am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 7 2012 04:51am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 11:01)
No mitenköhä sitä warnia yleensä saahaan?


KakkaXXX
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Sep 7 2012 05:29am
ryyppyä jälleen kerran.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 05:51am
Joooh, mökille pitäs lähtee.

Kävin kaupassa ja mukaan sattu :

- 3 x pakettii Kabanossii

- 1 x ~1,5kg naudan ulkofile ( pitäs leikkaa siivuiks, saa hyvät piffet )

- 1 x 1L tuore mehu ( sunnuntai aamuks )

- 1 x 2 pack pepsi maxii ( lantringiks )

- 1 x Laatikko Koffin olutta

- 1 x 12 pack 5,5% lonkeroo

- 2 x 0,5L Captain Morgan Spiced Gold rommii


Noilla pitäs sunnuntaihi asti selvitä B)

Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 7 2012 05:54am
Quote (soppamies @ 7 Sep 2012 14:51)
Joooh, mökille pitäs lähtee.

Kävin kaupassa ja mukaan sattu :

- 3 x pakettii Kabanossii

- 1 x ~1,5kg naudan ulkofile ( pitäs leikkaa siivuiks, saa hyvät piffet )

- 1 x 1L tuore mehu ( sunnuntai aamuks )

- 1 x 2 pack pepsi maxii ( lantringiks )

- 1 x Laatikko Koffin olutta

- 1 x 12 pack 5,5% lonkeroo

- 2 x 0,5L Captain Morgan Spiced Gold rommii


Noilla pitäs sunnuntaihi asti selvitä B)

Perunasalaatti uupuu :angry:

Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 7 2012 05:55am
Quote (eppo @ 7 Sep 2012 14:54)
Perunasalaatti uupuu  :angry:


En välitä peruunasalaatista :P Juhannuksena vissii ainoostaa sitä syön :D
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 7 2012 05:57am
Quote (soppamies @ 7 Sep 2012 14:55)
En välitä peruunasalaatista :P Juhannuksena vissii ainoostaa sitä syön :D

No sieni- tai punajuurisalaattia sit. Pakko olla jotain Forssan tököttiä kylkiäisenä.

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 7 2012 05:59am
mm limu ja captain morgans ei kuulosta hassummalta

toho vielä limettiä tai sitruunaa ni saat cuba libret

This post was edited by hiivahirvio on Sep 7 2012 05:59am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 7 2012 06:00am
Quote (hiivahirvio @ 7 Sep 2012 11:59)
mm limu ja captain morgans ei kuulosta hassummalta

toho vielä limettiä tai sitruunaa ni saat cuba libret


hmm, mahtaako olla vanilia captain morgania, se on aikas hyvää viskiks :)

tulee hyvin se vanilian maku sieltä lopuks

This post was edited by wani on Sep 7 2012 06:01am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll