d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hifk
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 9 2012 11:10am
hifki on juono hengi sm-liigassa.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 10 2012 01:43am
En edes seuraa kyseistä kumikiekko liigaa mut sanotaan nyt näin että eiköhän tuolta olisi joku muukiin löytyny "paini kaveriks" ku Peltone.

e: siis jos pakko on tollasta harrastaa ^^

Quote (Rzi @ 6 Sep 2012 17:11)
vikahan on käskyttäjissä


ja this ^^

This post was edited by soppamies on Sep 10 2012 01:48am
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 10 2012 06:42am
Hienoo koota hifkistä tollane video kun muut joukkueethan on aina pelanneet täysin puhasta lätkää ilman tappeluita ja muita sikailuja.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 11 2012 03:28am
SM-liigan kurinpitoryhmän päätös julkistetaan tiistai-iltana kello 18.

case ben-amor. itsehän petyn valtavasti jos pelikielto jää alle viiteen otteluun. sakkojakin sais tulla ainakin parikytätonnia.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 11 2012 03:30am
Quote (tolppa @ 10 Sep 2012 14:42)
Hienoo koota hifkistä tollane video kun muut joukkueethan on aina pelanneet täysin puhasta lätkää ilman tappeluita ja muita sikailuja.


kyllä ne sikailut silti aina kallistuu sinne hesan joukkueisiin eniten :/
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 11 2012 10:39am
noniin nyt näyttäs olevan rangaistukset kohillaan! ens kerran kun kiuhuu yli niin pisteitä pois.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 11 2012 10:53am
Care joq sm-liiga

€ : Hesari hakee vaan huomioo tolla että pisti narrejen sponssaamisen jäihin.

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 11 2012 10:55am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 11 2012 10:55am
Quote (Rocko @ 11 Sep 2012 19:39)
noniin nyt näyttäs olevan rangaistukset kohillaan! ens kerran kun kiuhuu yli niin pisteitä pois.


ei ben-amorilla kiehunu ainakaa yli. ei sitä varmasti huvittanu paljoa jotain peltosta teurastaa mutta paineet oli kovat työpaikan kannalta. ei silti oikeuta tuollaseen

This post was edited by Rzi on Sep 11 2012 10:55am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 11 2012 11:05am
Quote (Rzi @ 11 Sep 2012 19:55)
ei ben-amorilla kiehunu ainakaa yli. ei sitä varmasti huvittanu paljoa jotain peltosta teurastaa mutta paineet oli kovat työpaikan kannalta. ei silti oikeuta tuollaseen


en tarkottanutkaan, että pelaajien kattila kiehui välttämättä yli. valmentajathan tän pelleilyn anto tapahtua kun piti saada molemmilta puolilta ainakin 1 selkeä tähtipelaaja mukiloitua. selvät käskytykset oli ja niistä hyvät rangaistukset molemmille osapuolille.
on sitä pahempaakin tehty käskytyksen alaisena. tuo aikaisemmin mainitsemani case bertuzzi ja vaikkapa viime kauden pleijareista penguins - flyers sarjassa aaron asham vetäs ihan selvästä käskystä flyersin pelaajaa poikittaisella naamaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 11 2012 11:07am
Quote (Rocko @ 11 Sep 2012 20:05)
en tarkottanutkaan, että pelaajien kattila kiehui välttämättä yli. valmentajathan tän pelleilyn anto tapahtua kun piti saada molemmilta puolilta ainakin 1 selkeä tähtipelaaja mukiloitua. selvät käskytykset oli ja niistä hyvät rangaistukset molemmille osapuolille.
on sitä pahempaakin tehty käskytyksen alaisena. tuo aikaisemmin mainitsemani case bertuzzi ja vaikkapa viime kauden pleijareista penguins - flyers sarjassa aaron asham vetäs ihan selvästä käskystä flyersin pelaajaa poikittaisella naamaan.


käskyttäjille ois pitäny tulla vielä kovemmat sanktiot ku pelaajille. näitähän on tapahtunu koko ajan mutta sitä ei oo niin helppo huomata ja mediaa ei sillon kiinnosta. samaa se on törkeillä taklauksilla ja ohimennen runnomisilla

This post was edited by Rzi on Sep 11 2012 11:09am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll