Quote (Rocko @ 4 Sep 2012 17:57)
eihän näiltä nykytissiposkilta nyt noin mahdottomia voi vaatia!!!
nyt vähän ajatusta niihin posteihin hei...
On kyllä tullu huomattua omassa duunissa mimmosia tissiposkia iso osa asiakkaista on, mitään ei osata ottaa omaks syyks eikä minkään eteen haluta tehdä mitään.
Harvassa ne jotka myöntäis ite tehneensä jonki virheen.