d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kelan Karessi > On Muute
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Sep 4 2012 08:59am
Ensimmäiseks tuli mieleen kaksi sanaa. Mene töihin.
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Sep 4 2012 09:37am
olisko työt mitään ?

ite oon hoksannu, että työt on mukavaa ajanvietettä ja saa siinä sivus rahaa.

tulis jo vauhtia se aika mistä draghi puhui tos talvella..
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Sep 4 2012 09:57am
Quote (sahtitynnyri @ 4 Sep 2012 18:37)
olisko työt mitään ?


eihän näiltä nykytissiposkilta nyt noin mahdottomia voi vaatia!!!

nyt vähän ajatusta niihin posteihin hei...
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 4 2012 10:03am
En ole ikinä asioinut sossun/kelan kanssa, mitä tämä on?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 4 2012 10:56am
Quote (ambid @ Sep 4 2012 07:03pm)
En ole ikinä asioinut sossun/kelan kanssa, mitä tämä on?


piä huoli ettei oo tarviskaa ;)

ei ole kivaa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Sep 4 2012 12:45pm
Mitä ne muuten ne työt on..? Eiks niist vissii saa rahaa..?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 4 2012 01:36pm
Quote (Rocko @ 4 Sep 2012 17:57)
eihän näiltä nykytissiposkilta nyt noin mahdottomia voi vaatia!!!

nyt vähän ajatusta niihin posteihin hei...


On kyllä tullu huomattua omassa duunissa mimmosia tissiposkia iso osa asiakkaista on, mitään ei osata ottaa omaks syyks eikä minkään eteen haluta tehdä mitään.

Harvassa ne jotka myöntäis ite tehneensä jonki virheen.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 4 2012 01:36pm
karessi?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 4 2012 08:19pm
Quote (ambid @ Sep 4 2012 07:03pm)
En ole ikinä asioinut sossun/kelan kanssa, mitä tämä on?


rupee opiskelemaa mun kaa
vai ooks joku nössö, hä?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll